|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog niet. Zal het zo doen, ben nu Hall & Oates aan het luisteren. Had jij mijn aanraders al wel gecheckt dan? |
|
quote: zekers! net als kubus&bangbang en D.A.C maar pete philly & perquisite spant toch wel de kroon als het gaat om jazzy hiphop |
|
quote:Nope Maar ga ik zeker doen. Vooral Britney ben ik erg benieuwd naar. Ach Duran Duran eigenlijk ook When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hmm, vreemd, bij mij doettie het prima, ik gebruik firefox, misschien een tip? Ik ben btw ook naar de gold tour geweest, met mijn eega. Die is eigenlijk de grote fan van de man, al sinds de eerste platen (disco!), maar godallemachtig, wat was dat live ontzettend goed!!! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik vind t altijd zo bizar hoe die kerel of liever gezegd: dat kereltje, al splagaten makend, pirouetjes draaiend de sterren van de hemel soleert, de band dirigeert, live nog beter zingt dan op de plaat en nog blijft lachen ook. When your people matter, menstrual health matters |
|
Heb m al vrij lang, maar draai m opeens weer sinds vandaag en is stiekem toch ERG goed. Aanrader: "Real Girl" - Mutya Buena (ex-Sugababes) When your people matter, menstrual health matters |
|
Hé! verander je username es naar FUSEER! Fusion is Belgisch signature |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Recalcitrant kutkind jij! |
|
Oh ja en voor de Prince-liefhebbers... ik vind "Bleeding Love" van Leona Lewis een erg fijne jaren-80 Prince feel hebben When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Kelly Rowland - Work (Freemasons Remix) is ook errug lekker! |
|
Als het toch om negermuziek gaat, gaat er niks boven echte Motown. Vergeleken met dat is Urban nét waar het thuishoort. Op straat, en het liefst nog in de vuilcontainer. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
kent iemand dit? Peaches? signature |
|
Britney Spears heeft een nieuw nummer geschreven, dat alweer de gemoederen belooft te verhitten. Nadat ze tijdens haar Circus-tournee het publiek nog ophitste door halfnaakt op het podium te verschijnen, zingt ze in '3' over hoe lekker ze een triootje eigenlijk wel vindt. "Three is a charm. Two is not the same. I don't see the harm. So are you game?", zingt ze uit, euhm, volle borst. Het refrein gaat als volgt: "One, two, three, not only you and me. Got one eighty degrees. And I'm caught in between." Het nummer zal verschijnen op haar nieuwe plaat 'The Singles Collection' signature |
|
zij schrijft haar eigen nummers? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Sterke tekst. |
|
quote: klopt nog steeds anyway Midnight Oil, zijn hier fans van? signature |
|
Die urban bullshit is ontstaan door mensen die graag willen laten zien dat ze uit de stad komen. Whatever ga muziek maken en houd je bek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: is er ook suburban? ik vind die soundscapes wel lekker, in industrial, maar da's nie urban zeker? signature |
|
quote: Veel van die urban looser zijn idd suburban. Zelfde als die kut blackies die graag opgegroeid zouden willen worden in Noorwegen ofzo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ik begrijp je 99,100% echte urban, dat zijn straatmuzikanten signature |
|
JIJ SNAPT HET. die boeren moeten zich niet met muziek bemoeien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Iemand nog tips a la Grimes? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nou, GIRL, speciaal voor jou: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |