|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopelijk aanwezig in Rotterdam |
|
Had ergens vernomen dat het mede aan de Oosterpoort zelf lag... Maar goed... nu maar weer ontopic! Waarschijnlijk wel aanwezig in Rotterdamn en ms in Essen (DE). |
|
Waarom zo donders ver weg? Kom wat meer Noordelijk verdulleme! |
|
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig in de Baroeg. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik ben erbij in Little Devil Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
quote: Open 15.00 u? Hoe laat begint de eerste band eigenlijk? Hatsjikidee! |
|
16.00 uur. |
|
Dank u Hatsjikidee! |
|
Hehehe, "no black metal". |
|
Damn, wat heb ik hier zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ja... En Dark Fortress DE Black Metal |
|
quote:+1, morgen ff kaartjes halen voor beide NL shows Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gastenlijst voor beide shows Ik hoef zondag niet zelf te rijden dus we kunnen flink aan de zuip Liesbeth Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Altijd baas bovenbaas.. nou, nite al te stevig want ik heb maandag autotheorie examen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach ja, dat examen.....heel veel sterkte...zowel met het examen alsook met het rustig aan doen aan de bar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:wat een vertrouwen weer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hehehe, dat heeft niks met vertrouwen te maken maar meer met mensenkennis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:aarrghh.. op 1 of andere manier denk ik dat ik me hier niet uit ga lullen Gelukkig is het s'middags Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Trouwens wel een hele vette line-up, erg jammer dat ik niet kan. Ben benieuwd naar Vulture Industries. |
|
quote:gelukkig heb je 20 maart een herkansing Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben ik me van bewust, maar op die dag kan ik nog minder. :') Ik zit met het feit dat ik de volgende dag weer naar school moet + het is een pokkeneind weg + geen vervoer terug; daarnaast geen geld en ook tijdgebrek vanwege - juist - school... Na de examens weer echt aan de bak met concertjes, tussendoor nog Vader en Hollenthon hier in Leeuwarden. Ook leuk. |
|
quote:ah dat is wel minder.. Ah ja wie weet komen ze snel een keer terug. Ik laat wel weten hoe het geweest is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Er is inderdaad geen Noordschok! Wel stom van me, heb de zondag na Inferno de vroege vlucht geboekt (al maanden terug) om Noordschok te kunnen halen. Nu moet ik voor niks extreem vroeg op met Noorse kater... Maar sorry, het gaat hier over de Helheim toer... Ik zie wel dus. Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |