|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep, heb er zin in Trouwens, water is goed voor nadorst...en ik had gewoon erge nadorst na het zuipen van zaterdagavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:poeh ik ken dat. inventatisatie van zondagochtend: 1 pot thee, 1 pak chocomelk, 1 pak melk, half pak jus, 3x koffie, water... veel bier Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Laat haar je niet met lege handen (lees ) zien, want je krijgt direct zeggen |
|
Hehehe, dat verwijt heb ik dan ook veel moeten aanhoren gistermiddag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:werd meteen goed gemaakt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Foto's en een review van afgelopen zondag zijn inmiddels te vinden op : http://www.metal-experience.com Helheim Dark Fortress |
|
quote: Oh ja, het was middag!! En om iets van 19.45 uur afgelopen...wacht even, waarom was ik dan om 23.30 uur pas thuis @Eus: gave foto's!! [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 11-03-2008 0:02] Hatsjikidee! |
|
quote:hehehe omdat we tot het eind zijn gebleven en daarna nog in de burger king zijn geweest Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Weet er iemand toevallig iets van een tijdschema voor Little Devil, Tilburg aanstaande donderdag? |
|
quote:nope.. maarehh jij gaat ook weer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@ Cadaveria: Hey, hoe laat wilde je morgen heen? Hatsjikidee! |
|
Ik hoorde dat de zaal om 8 uur opengaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Is wel de bedoeling idd! |
|
quote:heheh dat vroeg Jo net ook al.. ik wil er dus wel rond 20.00 uur zijn! 18:51 treinstation Centraal 20.05 aankomst tilburg?! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Gezellig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Gaat er bij nader inzien misschien toch niet inzitten. Lastig met slaap-adres enzo wegens omstandigheden... En normaal terug met OV kan je ook vergeten. |
|
Ik heb ook geen slaapadres, en de laatste trein terug haal ik ook niet, die gaat te vroeg. Maar goed, dat zijn problemen voor morgennacht. Eerst maar eens van de optredens genieten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Is goed, zie je morgen op CS! Hatsjikidee! |
|
quote:Jammer! tja randstad ftw! @ Annie: Ik heb om kwart voor 6 met Joe afgesproken! Edit: Cadaveria dus [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-03-2008 22:59] |
|
Kwart voor 6 al? Da's een uur eerder... Dus: Val en Joe gaan om 17.45 uur en Cadaveria gaat om 18.51 uur? *confused* edit: ja, stiekum de post wijzigen!! Grrr Oké, ben ik er ook om 17.45 uur [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 19-03-2008 23:01] Hatsjikidee! |
|
quote:aarg.. 18.45 dus Zware dag gehad. Cadaveria dus weer.. aaaaaaaaaaargh.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-03-2008 23:02] |
|
Oooowwwkééé...18.45u dus Hatsjikidee! |
|
quote:toppie!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
kom vanavodn wel ff langs om Funeral Goat te aanschouwen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |