|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Was weer leuk gisteren...ben wel kapot nu na slechts 1 uur te hebben geslapen. Jammer van de lage opkomst...slechts 60 betalenden....maar goed, de sfeer was wel erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
WAT? Ik had verwacht dat het stampvol zou gaan worden in die kroeg... |
|
Wij ook hehehe...ach, de sfeer was wel goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In mijn beleving was die kroeg toch best wel vol. 't was weer erg gaaf en erg gezellig. Nu alleen weer erg lang wachten om VI weer te zien. Hoop dat ze hun nieuwe album volgens planning gaan afkrijgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Toch echt maar 60 betalenden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:nouh jah.. dan was ik vol.. kan ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
60 betalende bezoekers, 15 bandleden ofzo, nog een zooitje gastenlijstplekken... was echt goed vol hoor... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
't was idd best nog een klus om vanaf het podium weer bij de bar te komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:En toch is het jou de hele avond gelukt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:girl with a mission Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Funeral Goat inderdaad ja!! Vette sjit! |
|
60 betalenden, 15 man bands, ruim 15 man op de gastenlijst, en nog een man of 10 die voor in het cafe waren maar niet voorbij de entree zijn gekomen, en dus ook niet de zaal in geweest zijn. Al met al dus een man of 100 binnen. |
|
inderdaad, funeral goat vond ik ook geweldig. helheim was iig een stuk beter dan toen ik ze in de effenaar zag, daar was het saai. gezellig avondje, net wat te laat voor een donderdag. vandaag was dus wel weer ruk, haha. |
|
Nieuw tour.. nieuwe kansen.. Helaas kan ik ze niet in NL. zien, maar als het even kan, ga ik ze volgende week zaterdag in Oslo zien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |