|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet, maar die 'grappige' posts zijn altijd een beetje.... flauw. HAP, ik weet het. Maar het blijft flauw. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-02-2002 11:09] |
|
Daar vragen jullie zelf om, als iemand maar ook iets slechts zegt over BM wordt ie van alle kanten aangevallen. |
|
quote: waarschijnlijk omdat de meeste "overtolligen" geen flauw idee hebben waar ze over pratenm, ze weten allleen dat ze die muziek niet goed vinden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb de muziek beluisterd, ik heb de verhalen gelezen, en ik vind het nog steeds zuigen. Maar mensen mogen muziek toch ruk vinden of is dat verboden ? |
|
Van mij mogen ze alles "ruk" vinden, wat ze ruk willen vinden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik zeg niet dat je het niet mag haten, ik vraag me alleen af of je wel weet wat het is (kga er van uit dat dat wel zo is), want bij veel mensen is dat niet zo, terwijl ze er toch heel snel een oordeel over vellen. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vind ze allebei erg goed klinken. the only pleasure is pain |
|
de nieuwe cd van hun vind ik niet zo.. visions from the spiral generator ofzoiets |
|
Ik vind ze beiden erg goed, alleen veranderen ze duidelijk van stijl, alhoewel veranderen...progressief heet dat tegenwoordig... |
|
bolthorn heeft er toch ook invloeden van Borknagar. Borknagar gaat trouwens optreden bij de Europa tour in Effenaar(eindhoven) en in Hengeloo(Metropool) 4. 10. 2002 - Effenaar, Eindhoven, NL The European tour starts here!!! Finntroll, Borknagar, Susperia, Suidakra and Windir. Daar wil ik echt wel heen. Vintersorg vind ik trouwens beter dan Borknagar |
|
Yep, maar ik vind ze wel goed...Thyrfing en Enslaved gaan ook optreden in Nederland...3 keer |
|
zo hou ik geen geld over |
|
quote: Ik denk dat het meer is omdat je van elke mogelijkheid gebruik maakt om te vertellen dat je black metal ruk vind. Ik ben nog niet zo heel lang op dit forum maar ik heb je nu toch al erg vaak horen zeggen dat je black metal niks vind. En dan maar gek vinden dat mensen daar op reageren??? Ik vind bijvoorbeeld Slayer geen ene kont aan, maar zie je mij dat posten elke keer als het over slayer gaat? Zenial |
|
quote: Mooi punt. |
|
tering ff een oud topic van stal gehaald hehehe, De nieuwe Vintersorg is erg goed!! |
|
ik vindt borknagar gaver dan vintersorg, maar ze heersen allebei Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja maar jij laat het zo ontzettend irritant en overduidelijk weten dat je het ruk vind; hou dan je bek en blijf uit dit topic!!! Ik vind gothic kut; moet ik dan heel de tijd op het forum gaan gillen "GOTHIC IS KUT GOTHIC IS KUT GOTHIC IS KUT" ? Neen dus... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Smaken verschillen hehe |
|
quote: Ik heb alles van Vintersorg behalve de nieuwe. geef eens wat meer info AUB??? overigens "Tjill falls" blijft mijn favoriet maar vintersorg heeft niks slechts uitgebracht! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2002 20:54] |
|
Oh ja on-topic: Ik vind vintersorg en borknagar allebei tof, maar ik had vintersorg live gezien en wat klonk die cleane zang toen vreselijk slecht zeg. En Till Fjälls wordt een beetje verpest door t waardeloze drum geluid. Maar voor de rest vin'k ut zeker nie verkeerd Zenial |
|
sommige bands zijn live niet zo goed. Maar op de cd gewoon wel. |
|
Moet Otyg hier eigenlijk ook niet bijstaan?? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
otyg(RIP) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |