IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Night Of The Sick part VIII zaterdag 19 april Groningen Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-03-2008 11:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Schaep is er ook vast wel ja.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-03-2008 9:06 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

- Mira
- Levithmong
- Greycloak
- Onweerwolf
- MMayo
- Regeer
- Cadaveria
- Hub
- Heuy
- Schaep

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-03-2008 9:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hey Witchie en Loekie, jullie ook weer mee?

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 05-03-2008 8:24 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

...wordt weer gezellig...flessen Grolsch voor 1,- .....nu nog een frietkraam voor na afloop erbij zetten

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 05-03-2008 8:27 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hoezo?
Jullie gaan toch naar Leeuwarden voor Shoarma

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 05-03-2008 8:32 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

....ik vind shoarmatent shoarma bijna altijd smerig...doe mij maar gewoon lekkere friet

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 06-03-2008 11:49 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Als je dronken bent kan je dat echt niks meer schelen! Dan schuif je echt alles naar binnen! (let op dat Hub zijn gulpje dichthoud)

Bla

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-03-2008 11:54 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 11:49 schreef MischiefMira het volgende:
Als je dronken bent kan je dat echt niks meer schelen! Dan schuif je echt alles naar binnen! (let op dat Hub zijn gulpje dichthoud)

HEUY!!!!

Al ben ik nog zover weg....in de buurt van Hub´s gulpje kom ik niet

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 06-03-2008 13:41 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Weet ik toch! Het was maar een grapje. Jij houdt nou eenmaal niet van harige borstjes!

Bla

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 06-03-2008 13:42 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Vast ende zeker wel aanwezig

Verrassend triviaal

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 06-03-2008 17:15 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 4 maart 2008 9:33 schreef MMayo het volgende:
Hey Witchie en Loekie, jullie ook weer mee?

Helaas pindakaas maar dan hebben we bij ons in het dorp Snikke(l)Pop dat is een festival wat een keer in de vier jaar is dus dat kunnen we niet missen natuurlijk!

see you at occultfest!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-03-2008 17:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 11:49 schreef MischiefMira het volgende:
Loop ik met m'n gulp open als ik dronken ben?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2008 18:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 17:15 schreef the witch het volgende:
Helaas pindakaas maar dan hebben we bij ons in het dorp Snikke(l)Pop dat is een festival wat een keer in de vier jaar is dus dat kunnen we niet missen natuurlijk!

Okee jammersss, volgende keer beter!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 07-03-2008 11:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 17:15 schreef the witch het volgende:
dan hebben we bij ons in het dorp Snikke(l)Pop dat is een festival wat een keer in de vier jaar is dus dat kunnen we niet missen natuurlijk!

Wow, met rockband NYXX! En ze verkopen zelfs demo's!

Bla

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 07-03-2008 15:47 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 7 maart 2008 11:21 schreef MischiefMira het volgende:
Wow, met rockband NYXX! En ze verkopen zelfs demo's!

Ja ik weet het het is niet echt metal maar een feestje in ons dorp is wel altijd erg gezellig en lekker dichtbij natuurlijk!

see you at occultfest!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 07-03-2008 16:42 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Nou vooruit, voor deze keer mag je vrij

Bla

wiltjer78
Usericon van wiltjer78
Posted 10-03-2008 15:11 by wiltjer78 Wijzig reactieProfiel van wiltjer78Quote dit bericht

Ik kom natuurlijk wel

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2008 17:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2008 15:47 schreef the witch het volgende:
Ja ik weet het het is niet echt metal maar een feestje in ons dorp is wel altijd erg gezellig en lekker dichtbij natuurlijk!

Bij Mira is het veeeeel gezelligerderder hoor!
Naja meer bier voor mij dan, hoeraa!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 12-03-2008 10:48 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Bla

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-03-2008 16:13 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 februari 2008 20:19 schreef Frederick het volgende:
Als jullie Autumn hebben in Nederland mag België vast wel Herfst hebben

We brengen Metalcamp tickets mee naar de show.
Als je op voorhand even doorgeeft welke je juist moet hebben, hebben we zeker de juiste bij voor jullie. (speciale packages of enkel 3 dagen ticket,...)

www.herfst.org/metalcamp

Kan ik ze ook daar betalen? In Groningen?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 31-03-2008 14:25 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

jazeker! Mail ze effe.
Tot snel!!!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 31-03-2008 14:26]

Bla

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 31-03-2008 14:26 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 6 maart 2008 13:42 schreef Ohneschwanz het volgende:
Vast ende zeker wel aanwezig

Ghihihihi, Moontje miss ook

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 31-03-2008 14:27 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Gezellig Moon! hebben jullie een slaapplek nodig?

Bla

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 31-03-2008 14:38 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Moet ik ff met Marre bespreken hoe en wat (en ik moet nog ff met mijn geliefde husband checken of ik echt kan natuurlijk).

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

Lumium
Usericon van Lumium
Posted 31-03-2008 23:07 by Lumium Wijzig reactieProfiel van LumiumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/FuneralGrave

hehehe en deze keer ben ik wel aanwezig
mira is er nog slaapplek daaro

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com