|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ist al bijna? |
|
quote: Sikkom jah How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Huppekee, onderweg! x teveel! |
|
quote: Haha mooi ja! Pff Night of the Sick.. stukje van The Embodiment gezien (we waren wat laat) en de rest van de bands wellicht 1 nummer van gezien. Wel veel lol gehad en boel gekletst (hallo stem, waar ben je?). Veuls te veul bier en andere zooi gehad. Van slapen kwam ook niet zo heel veel in de slaapzaal door een Ray die radslagen door de ruimte maakte in zn onderbroekie en Moon die gezellig mee deed. Was het daar eindelijk rustig, kwam de volgende club binnen struikelen. Geweldig snurkconcert gehad, uit drie richtingen die tegelijk starten en weer stopten, heeeul apart. Metalheads met katers die gedesoriënteerd wakker worden zijn ook erg grappig. Mac kater ontbijt doet het ook altijd wel goed. Blonde rukkie nog bedankt voor de terugrit, tussen de lijntjes he Mira bedankt voor het toffe feestje weer! |
|
Klinkt als vanouds gezellig Volgende keer MOET ik er weer bij zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben trouwens vergeten jouw op te drinken [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 20-04-2008 15:26] |
|
quote:Dat betekent dus dat ik volgende keer dubbel zo veel moet drinken of...? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En we hebben het gooien met lege bierflesjes gemist EDIT: en een Heuy die na de Shoarmarit naar LWD een gratis wakker-plof dienst verzorgt natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 20-04-2008 15:43] |
|
quote:Dat gooien met bierflessen wil ik best volgende keer weer doen...met kratten gooien is ook geen probleem en zelfs barkrukken lukt mij vrij aardig hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb toch wel die hangbank gemist. |
|
quote: HEUY!!!! Volgende keer krijg je een dubbele wakker-plof service.....helaas platzak, waardoor de reis niet eens meer mogelijk was |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Daar word men toch alleen maar lam van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Die was er wel hoor... stond alleen buiten nu. |
|
Godvrrrrrrrrr, ik heb me kapot gelachen gisteren. Ray die in een stikdonkere kamer waar al heel wat mensen lagen te slapen radslagen gaat doen Mafkees... Erg gezellig, en ik ben blij dat ik toch nog even heengegaan ben, veel mensen weer gezien. LL, nog bedankt voor het rijden op de heenweg! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Mwoh ik vond dit wel erg gezellig, alleen jenever krijgen ipv witte wijn is toch best wel heftig... Helemaal wanneer je het niet door hebt wanneer je nog niks hebt geproeft en je neemt meteen een grote slok... Hmmmm dat smeerde de strot bessst. En daar word je dronken van |
|
quote: Ray was idd erg grappig En jij bedankt voor het tegen de muur aan liggen zodat ik nog een beetje ruimte had op je matje |
|
Met Skoapie! en met Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Damn, ik zie er weer piccobello uit op die foto's Mafkees in actie: Lies www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ja dat heb ik gezien, maar ding hoort binnen! |
|
Donders wat een zatte bende. Geloof dat ik wel weer ben bijgekomen nu. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Was een erg gezellige boel ja. Meest genoten heb ik van The Embodiment en Cirith Gorgor en de heerlijke flesjes Grolsch ofcourse. Het slapen was ook wel apart met heerlijk surround sound gesnurk en als klap op de vuurpijl ruw ontwaken omdat er een reus van dik 2 meter op je gaat staan. Auw! don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Haha waar lag jij dan? |
|
Tussen het podium en een tafel geloof ik. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ah dan was je de buurman van Moon, LL, Blonde rockgod en Ray s'morgens Die lagen in dat hoekje. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |