IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Night Of The Sick part VIII zaterdag 19 april Groningen Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-04-2008 17:51 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 april 2008 17:46 schreef Cadaveria het volgende:
ons kennende hebben we niet eens een slaapplek nodig

Niet als ik niet moet rijden nee...

Nogmaals aan Herfst: Nemen jullie Metalcampkaarten mee? En kan ik die daar betalen?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 17:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 17:51 schreef blonde rockgod het volgende:
Niet als ik niet moet rijden nee...

?
shit jha. als het meezit moet ik wel rijden. hmmm met dat soort dingen had ik nog niet echt rekening gehouden

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

blonde rockgod
Posted 03-04-2008 17:54 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 april 2008 17:53 schreef Cadaveria het volgende:
shit jha. als het meezit moet ik wel rijden. hmmm met dat soort dingen had ik nog niet echt rekening gehouden

Hehehe, kan je beter wel doen, Utrecht is best een stuk met de drank nog welig door de aderen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 17:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 17:54 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, kan je beter wel doen, Utrecht is best een stuk met de drank nog welig door de aderen
idd.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-04-2008 18:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De vorige keer NotS...tjokkefoll meezingen met Upskirts...terwijl ik hun muziek en teksten niet eens kon

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-04-2008 17:56 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

In Oslo waren de schatten ook weer van de partij hoor! Ze hebben nu zelf een soort Night Of The Sick
opgezet in Stavanger. Kunnen we mooi bands uitwisselen...

[zeurtoontje] He, Hub & Heuy, wanneer zetten we Upskirts nou in de Azijnfabriek? [/zeurtoontje]

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 04-04-2008 17:56]

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2008 18:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gave foto!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-04-2008 18:23]

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 04-04-2008 18:32 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Gaaf shirt, Mira

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-04-2008 17:40 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

ook aanwezig

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-04-2008 20:01 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2008 17:56 schreef MischiefMira het volgende:
In Oslo waren de schatten ook weer van de partij hoor! Ze hebben nu zelf een soort Night Of The Sick
opgezet in Stavanger. Kunnen we mooi bands uitwisselen...

[zeurtoontje] He, Hub & Heuy, wanneer zetten we Upskirts nou in de Azijnfabriek? [/zeurtoontje]

HEUY!!!!

Niet zo zeuren Mira ....maar wordt inderdaad tijd voor een alcoholisch feestje

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 06-04-2008 22:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 17:44 schreef blonde rockgod het volgende:
Zelf matras e.d. meenemen was het toch?

Ja schat, kom gezellig logeren met z'n allen!
Ik heb inderdaad geen slaapspullen genoeg maar er is ruimte zat.

Bla

blonde rockgod
Posted 08-04-2008 20:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zo, ben iets later aanwezig in Grunn, moet eerst de live ontmaagding met de Grindbashers ondergaan.... Maar daarna vol gas naar Grunn!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-04-2008 7:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*zin an*

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 09-04-2008 14:15 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Wordt geinig.

Tum podem extulit horridulum...

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-04-2008 15:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hoop het

Dear dirty delightful old drunken old days

Hub de Gallier
Posted 10-04-2008 18:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij deze moet ik helaas afzeggen. Ben die dag met Enslaved mee naar het Roadburn festival in Tilburg alwaar Enslaved het uit elkaar gevallen Celtic Frost zal vervangen. Voor degenen die wel gaan, zuip ook wat flesjes bier voor mij

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 10-04-2008 18:35 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 10 april 2008 18:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bij deze moet ik helaas afzeggen. Ben die dag met Enslaved mee naar het Roadburn festival in Tilburg alwaar Enslaved het uit elkaar gevallen Celtic Frost zal vervangen. Voor degenen die wel gaan, zuip ook wat flesjes bier voor mij
Nee dankje... das niet te doen... Zuip zelf al genoeg en als ik dan ook nog die asociale hoeveelheid van jouw erbij moet opzuipen...

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 10-04-2008 19:25 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 17:40 schreef Hagal het volgende:
ook aanwezig

oh nee ik lieg, toch niet Ook naar roadburn

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 10-04-2008 19:25]

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Hub de Gallier
Posted 10-04-2008 19:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 18:35 schreef Regeer het volgende:
Nee dankje... das niet te doen... Zuip zelf al genoeg en als ik dan ook nog die asociale hoeveelheid van jouw erbij moet opzuipen...
Zo asociaal veel drink ik ook weer niet

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 12-04-2008 15:26 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik zla je missen Hub! En de bar zal je ook missen want dat scheelt ze toch ontzettend veel omzet als jij er niet bent haha...

Bla

Hub de Gallier
Posted 12-04-2008 15:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind het ook jammer dat ik er niet bij kan zijn, is toch één van de leukste feestjes die ik ken. Maar uiteraard ga ik met Enslaved mee die dag. Maar die baromzet zal ik tijdens het volgende NOTS zeker goed maken....je kent me

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 12-04-2008 19:22 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 10 april 2008 18:35 schreef Regeer het volgende:

Ach Regeer tis maar een kratje extra he he moet toch te doen zijn, als je dan maar niet met kratten gaat gooien!

see you at occultfest!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-04-2008 19:03 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 19:25 schreef Hagal het volgende:
oh nee ik lieg, toch niet Ook naar roadburn

Ik doe gewoon beide! Eerst naar Roadburn en dan naar NOTS

Bla

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-04-2008 19:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 april 2008 19:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zo asociaal veel drink ik ook weer niet

Bruce Banner

Hub de Gallier
Posted 16-04-2008 21:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com