|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: respect moeten ze verdienen, mijn moeder heeft echt geen respect van me gekregen omdat ze me heeft gebaard hoor, maar omdat ze me goed heeft opgevoed samen met mijn vader. Mijn ouders hebben mijn respect, maar dat is niet 'natuurlijk' ofzo |
|
Ik respecteer mijn ouders zeker.. maar ik ken genoeg mensen waarvan ik de ouders meer had gerespecteerd wanneer ze een abortus hadden genomen.. |
|
Het respect voor mijn vader begint nu toch wel terug te lopen, we hebben echt heel erg vaak ruzie of onenigheden (al jaren) en hij wil altijd gelijk hebben. Hij geeft dan wel om me maar dit is echt klote. Vandaag dus weer, en nu merk ik dat mijn begrip voor hem echt terug begint te lopen.. |
|
Merk steeds vaker dat ouders hun kinderen niet respecteren. Een vriend van mijn huigenoot en mij is afgelopen woensdag uit huis gekickt en woont voor een onbepaalde tijd bij ons in huis. voordeel, we hebben dankzij hem nu internet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tuurlijk moet je je ouders respecteren, ik vind wel dat zij jou dan op hun beurt ook moeten respecteren,maar gelukkig heb ik weinig last van m'n ouders want dat zijn schatjes Die hard metalheads whahah Kankerlul |
|
beetje wel, maar het is gewoon leuk om je vader af en toe lekker in z'n kruis te trappen. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: dat moet ik eens proberen hier, man dat ga ik niet overleven.. |
|
quote:Maar ik rook niet..... Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Al \s je mot heb met e ouders, moet je gewoon heel simpel zeggen: Sorry ma, Sorry pA, HET SPIJT ME, IK ZAL HET NIET MEER DOEN. Heel makkelijk, veel resultaat, en je hoeft het niet eens te menen.. Na een maand of 2-3 is het weer op ut ouwe nivo, en hopsakee, wederom.... het blijft werken... (Domme DOMME ouders) Dit slaat nergens op. |
|
Heb ouders niet graag: zus is zes jaar jonger of wat en mag alles, gelijk wat ik vraag kan ik verrekken. Het kleinste beetje redelijkheid dat ik van hen verwacht komt er zelfs niet. Nou, pama an mapa kunnen ook verrekken, er zijn mensen op wereld waar ik veel meer respect voor kan opbrengen dan dat stelletje hypocrieten. Respect krijg je niet, dat moet je verdienen. En aan wie je respect geeft, dat kies je zelf naargelang wie het verdient. Zij dus niet... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Volledig mee eens, ik heb zelf sinds enige tijd één van die hypocrieten de rug toegekeerd. Sindsdien is het makkelijker leven! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmmm.. een tijdje geleden zijn mn uoders nogal respectloos met mij omgegaan dus is het respect wat ik voor hun heb ook wat gedaald. Maar ik heb zeker wel respect voor ze zolang ze respect voor mij hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 19-08-2002 23:09] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja ik vin van wel, bespaart een hoop moeite, als ik uit huis ben (bijna) dan doe ik alles wat ik zelf wil. Ik ben nieuw trouwens, maar er zullen hier wle lui zijn die me kennen (ik=TheDarknezzz, Marlijntjon, Nijn, zusje van Ward, wtva) ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
quote: Stel je even voor zou ik zeggen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3653&page=25 the only pleasure is pain |
|
Het lijkt me vrij logisch dat je respect voor ze hebt, dat niet altijd alles gaat hoe je het graag wilt is een ander verhaal, maar ik zal mijn ouders altijd respecteren Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Over het algemeen hebben ouders toch altijd het beste met je voor. Misschien heb je wel een bord voor je hoofd omdat je je eigen ideeen zelf veel te belangrijk vindt en dus niet door de ogen van je ouders kan kijken. Ik zou eens proberen door hun ogen te kijken en te kijken wat hun beweegredenen zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen maar probeer het eens. |
|
quote: je bent 32 en bijna bij je ouders het huis uit "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: dat dacht ik nou ook |
|
Ik respecteer alleen me moeder, meer niet. |
|
Mijn broer heeft mij van de week meegedeeld dat hij het contact breekt met onze ouders. Het was al "mis" met mijn pa en nu hoeft ie ma ook niet meer te zien. Reden: ze is vergeten een kaartje voor zijn verjaardag te sturen (mijn ouders zijn al niet welkom bij hem thuis). Toen ik gisteren verhaal ging halen, over het hoe en waarom, kreeg ik al snel in de gaten dat zijn vriendin wel een vinger in de pap hierin heeft. Ik zei tegen mijn broer: "ze hebben je toch niet mishandeld of misbruikt?"; je hoeft geen dikke vrienden te zijn, maar het zijn wel je ouders... (want mijn ouders zijn zeker niet heilig). Zegt zij: "mijn ouders hebben ook geen contact meer met hun ouders en daar is ook nog nooit wat gebeurd". Het komt erop neer dat je gewoon met mensen kunt breken, wanneer je er niet meer zoveel mee hebt... Lekker makkelijk wel. Ik kan hier dus echt helemaal niets mee... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Beter dan formaliteitsbezoekjes. |
|
quote: natúúrlijk! Maar als ik zo'n standpunt in zou nemen, dan kan ik ook mijn schoonouders en schoonzus wel vaarwel zeggen; die zien wij zo'n 2 x per jaar ... En dat is geen formaliteitsbezoekje ... En een hoop vrienden kan ik dan ook wel gedag zeggen; die zien we bijna nooit; alleen als het nodig is, weet iedereen elkaar te vinden; dan sta je toch klaar voor elkaar! Je hoeft elkaar echt niet elke week snikkend in de armen te vallen. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Elkaar 2x per jaar zien omdat het moet is iets anders dan elkaar 2x per jaar zien omdat het niet anders kan. |
|
moeilijk.... sja ik respecteer mn ouders wel denk ik, althans mn stiefvader en mn moeder wel n beetje, alleen ik bewonder ze totaal niet. Ik ben het totaal niet eens met hun standpunten, en walg vaak van hun handelswijzen in bepaalde situaties, maar ondanks dat hebben ze (vermoed ik),gedaan wat zij het beste achtte Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |