|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog meer mensen die hier bij gaan wezen in Rotterdam? Bareuh... |
|
Nee, wel morgen Utrecht! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: |
|
quote:+1 Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: |
|
echt 2 GEWELDIGE bands... maar ze spelen alleen maar in het zuiden van ons land laat die zooi nou eens naar Vera komen .... |
|
Utrecht zou inderdaad nog de beste optie zijn, maar zelfs dat is voor mij nogsteeds 232,4 km volgends de routeplanner. |
|
kut.. weer vergeten kaartje te halen. morgen niet vergeten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: +1 "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: LOL, als je morgen vergeet hoeft het niet meer Hatsjikidee! |
|
quote:kan ik nog altijd aan de deur kopen. Als het uitverkocht is ga ik wel zolang in de boothill hangen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Iemand Eindhoven, dan? |
|
volgens mij kijk je dan nu in het verkeerde topic shit begint al vroeg!! half 7 zaal open. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, maar dit stond dichterbij Have fun. |
|
zeker aanwezig in eindhoven (achter de lampjes) mayb in rotterdam wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja doosje, dan kom ik je pesten in Eindhoven "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:k pest wel lekker terug hoor haha wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tering Death Angel was gister enorm vet!!! Wat een geweldige live band zeg! Maar dat Mercenary..... dat trok ik toch écht niet. Ik vond het ook niet helemaal passen in de line-up. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Was zeker weten vet! Wel behoorlijk brak alleen nu. Mercenary trokken Creepmime en ik ook vrij slecht maar wezen bieren Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Brak niet een! Becks (a 3.20 euro p.fles) ftw! Altijd fijn als er zo'n extra ruimte is op de momenten dat er een nare band speelt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gewelidig optreden!!! Mercenary vond ik ook gaaf (hoewel die zanger die hoge uithalen wat vaker achterwege moet laten, bij de nieuwe cd's doet hij dat helaas ook niet). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik ken zelf helemaal niets van Mercenary dus dat maakte de schok nog groter zijn stem is zeker niet verkeerd, alleen had hij beter bij een andere band kunnen gaan zingen dan. Ik vind die uithalen echt niet bij die band passen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: cada: zullen we zo die kant op gaan? ik: is goed (3 seconden later) cada: nú??? ik: gaarne DeathAngel was vét! Daar waren mijn centjes wel aan besteed. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
jah zo gaan die dingen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |