IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Death Angel / Mercenary NL 2/4/5 April Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-04-2008 18:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Nog meer mensen die hier bij gaan wezen in Rotterdam?

Bareuh...

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 01-04-2008 18:23 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Nee, wel morgen Utrecht!

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-04-2008 18:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 18:15 schreef De Ulk het volgende:

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 01-04-2008 18:39 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 18:23 schreef Creepmime het volgende:
Nee, wel morgen Utrecht!
+1

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-04-2008 18:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 18:15 schreef De Ulk het volgende:

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 01-04-2008 19:06 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

echt 2 GEWELDIGE bands... maar ze spelen alleen maar in het zuiden van ons land
laat die zooi nou eens naar Vera komen ....

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-04-2008 19:16 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 april 2008 19:06 schreef horned_reaper het volgende:
echt 2 GEWELDIGE bands... maar ze spelen alleen maar in het zuiden van ons land
laat die zooi nou eens naar Vera komen ....

Oké Utrecht is dan niet in 't noorden maar zeker ook niet in het zuiden. :-) Dat geen mogelijkheid?

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 01-04-2008 19:54 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Utrecht zou inderdaad nog de beste optie zijn, maar zelfs dat is voor mij nogsteeds 232,4 km volgends de routeplanner.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-04-2008 20:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

kut.. weer vergeten kaartje te halen. morgen niet vergeten

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 01-04-2008 22:19 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 18:23 schreef Creepmime het volgende:
Nee, wel morgen Utrecht!

+1

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-04-2008 22:54 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 20:13 schreef Cadaveria het volgende:
kut.. weer vergeten kaartje te halen. morgen niet vergeten

LOL, als je morgen vergeet hoeft het niet meer

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2008 9:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 22:54 schreef Unholy Mary het volgende:
LOL, als je morgen vergeet hoeft het niet meer
kan ik nog altijd aan de deur kopen. Als het uitverkocht is ga ik wel zolang in de boothill hangen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 02-04-2008 16:36 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Iemand Eindhoven, dan?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2008 16:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

volgens mij kijk je dan nu in het verkeerde topic

shit begint al vroeg!! half 7 zaal open.

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 02-04-2008 16:38 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Ja, maar dit stond dichterbij
Have fun.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-04-2008 19:15 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

zeker aanwezig in eindhoven (achter de lampjes)
mayb in rotterdam

wait for me dragon, we'll meet in the sky

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-04-2008 19:45 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2008 19:15 schreef she_devil het volgende:
zeker aanwezig in eindhoven (achter de lampjes)
mayb in rotterdam

Ja doosje, dan kom ik je pesten in Eindhoven

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-04-2008 22:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 april 2008 19:45 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja doosje, dan kom ik je pesten in Eindhoven
k pest wel lekker terug hoor haha

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 10:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Tering Death Angel was gister enorm vet!!! Wat een geweldige live band zeg!
Maar dat Mercenary..... dat trok ik toch écht niet. Ik vond het ook niet helemaal passen in de line-up.

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 03-04-2008 11:04 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 10:56 schreef Cadaveria het volgende:
Tering Death Angel was gister enorm vet!!! Wat een geweldige live band zeg!
Maar dat Mercenary..... dat trok ik toch écht niet. Ik vond het ook niet helemaal passen in de line-up.
Was zeker weten vet! Wel behoorlijk brak alleen nu. Mercenary trokken Creepmime en ik ook vrij slecht maar wezen bieren

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 11:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 11:04 schreef Nargaroth het volgende:
maar wezen bieren
Brak niet een! Becks (a 3.20 euro p.fles) ftw! Altijd fijn als er zo'n extra ruimte is op de momenten dat er een nare band speelt.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-04-2008 11:16 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Gewelidig optreden!!! Mercenary vond ik ook gaaf (hoewel die zanger die hoge uithalen wat vaker achterwege moet laten, bij de nieuwe cd's doet hij dat helaas ook niet).

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 11:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ken zelf helemaal niets van Mercenary dus dat maakte de schok nog groter zijn stem is zeker niet verkeerd, alleen had hij beter bij een andere band kunnen gaan zingen dan. Ik vind die uithalen echt niet bij die band passen.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 03-04-2008 12:16 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 11:09 schreef Cadaveria het volgende:
Brak niet een! Becks (a 3.20 euro p.fles) ftw! Altijd fijn als er zo'n extra ruimte is op de momenten dat er een nare band speelt.

cada: zullen we zo die kant op gaan?
ik: is goed
(3 seconden later)
cada: nú???
ik: gaarne

DeathAngel was vét! Daar waren mijn centjes wel aan besteed.

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 12:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jah zo gaan die dingen

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com