IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Death Angel / Mercenary NL 2/4/5 April Vorige pagina | Volgende pagina
Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 03-04-2008 12:21 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 12:17 schreef Cadaveria het volgende:
jah zo gaan die dingen
nóg 1:

cada: is dit nog steeds het eerste nummer?
ik: ik geloof van wel
cada: sjesus!

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 12:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hahahaha ohw ja. Maar jij had ook wel minstens tien minuten nodig om tot die conclusie te komen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 03-04-2008 12:23 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 12:22 schreef Cadaveria het volgende:
hahahaha ohw ja. Maar jij had ook wel minstens tien minuten nodig om tot die conclusie te komen
een weloverwogen antwoord

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 12:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 12:23 schreef Julia het volgende:
een weloverwogen antwoord

ehmmm ik denk van wel

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 03-04-2008 12:29 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Man, man, man wat was dat VET!! Death Angel heerste de pan uit, wreeeeed!

De twee eerste bands waren vrij overbodig en niet echt boeiend. Mercenary was wel redelijk, alleen zoals gezegd dat hoge gekrijs was krieg..

SO-NIC BEAT DOWN!

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-04-2008 12:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 12:29 schreef Arasazi het volgende:
Man, man, man wat was dat VET!! Death Angel heerste de pan uit, wreeeeed!

De twee eerste bands waren vrij overbodig en niet echt boeiend. Mercenary was wel redelijk, alleen zoals gezegd dat hoge gekrijs was krieg..

SO-NIC BEAT DOWN!

Was inderdaad erg gaaf. Heb wat mooie plaatjes geschoten voor bij je review

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-04-2008 13:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Was vet, maar vond Mercenary een beetje tegenvallen. Van de vorige 2 albums elk 1 nummer en de rest alleen nieuwe nummers. En dan ook nog een belachelijk korte set, leek me nog korter dan die andere twee bands. Death Angel was wel weer erg goed.
Ben er zaterdag ook weer bij.

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 03-04-2008 14:02 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Dat belooft wat

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 03-04-2008 15:15 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Inderdaad! Wat voor nummers speelden Death Angel zoal?

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 03-04-2008 15:18 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Voornamelijk nieuw werk van laatste 2 platen, vooral Killing Season. Slechts 3-4 nummertjes uit periode '82-'91 gespeeld, even uit m'n hoofd..

*Geniet nog na van gister..*

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

mokka
Usericon van mokka
Posted 03-04-2008 17:24 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 15:18 schreef Arasazi het volgende:
Voornamelijk nieuw werk van laatste 2 platen, vooral Killing Season. Slechts 3-4 nummertjes uit periode '82-'91 gespeeld, even uit m'n hoofd..

3 van het 1ste album
1 van het 2de
1 van het 3de

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 03-04-2008 17:48 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Yes! Was een goed feestje Knappe jonge heren:

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 03-04-2008 17:52]

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-04-2008 19:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 april 2008 17:48 schreef Creepmime het volgende:

Ah, de goede gastheren!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 03-04-2008 20:44 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

en wie is haantje de voorste?

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 03-04-2008 20:45]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 20:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

1 seconde voordat ollie op z'n plaat ging

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 03-04-2008 21:08 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Binnen 2 seconden stond ie weer op het podium.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 21:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 21:08 schreef Arasazi het volgende:
Binnen 2 seconden stond ie weer op het podium.
idd

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-04-2008 21:12 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 april 2008 17:48 schreef Creepmime het volgende:

Weet je dat je een dubbelganger in de boothill hebt rondlopen?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 21:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

xavier

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-04-2008 21:16 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Amersfoort?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2008 21:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 21:16 schreef Audiophile het volgende:
Amersfoort?
Utrecht. ik doelde dan eigenlijk ook op de linkse persoon.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 03-04-2008 21:29 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 21:16 schreef Audiophile het volgende:
Amersfoort?
Nu komen we allemaal vaak in Amersfoort en ook in Utrecht dus het kan ook gewoon één en het zelfde zijn.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-04-2008 22:37 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 21:13 schreef Cadaveria het volgende:
xavier

Haha, ik zat ook al te kijken.

Nu ja, misschien beter dan dat-ie op de vrouwelijke gitarist van een band lijkt

Hatsjikidee!

Eus
Usericon van Eus
Posted 03-04-2008 23:36 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Het was zeker een zeer geslaagd avondje, morgen en zaterdag weer!!

De foto's van Utrecht staan inmiddels online op : http://www.metal-experience.com, zie Photos --> Bands --> Death Angel.

Mercenary

Death Angel

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-04-2008 23:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 april 2008 20:44 schreef Julia het volgende:
en wie is haantje de voorste?

Hehehe, deze keer wel mensen die hem opvingen (kan me nog een leuke Stonehenge herinneren, stond hij daar bij Napalm Death een dikke 10 minuten op een kliko te wachten totdat er genoeg mensen waren voor zijn logge lijf )

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com