|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond Baroeg!!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Is het aan te raden om kaartjes te kopen voor zaterdag in de dynamo? .. |
|
Nee joh, gewoon hard naar binnen rennen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
De voorverkoop voor het concert van Death Angel, Mercenary, Demolition en Cypher is gesloten. Wij nemen geen reserveringen aan, er zijn nog 85 kaarten te koop aan de deur. De capaciteit van de garderobe is aanzienlijk uitgebreid, maar wel beperkt. |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ik kom voor de lol morgen ook wel effe kijken. Mercenary is een ongelofelijke kutband live, vooral de zang is niet te harden, maar Death Angel thrasht wel lekker weg |
|
zo...onderweg naar Dynamo om de lampjes te programmeren hoef alleen maar mercenary te doen wsch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dat wordt gezellig... [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 05-04-2008 11:43] |
|
quote: Zorg je voor goed licht - wil graag kijken of ik mooiere plaatjes kan schieten dan bij Laaz... (en bij Exodus en Forbidden straks ook, als het ff kan). |
|
Het was erg druk in Baroeg, maar erg gaaf! Ik had verwacht dat er wel een rij zou staan voor Baroeg, maar kon gelijk naar binnen Cypher was toen al aan zijn set begonnen. Klonk wel oke, maar vind de zang eigenlijk niet zo denderend. Was wel gaaf dat ze Day of Suffering van Morbid Angel speelde . Demolition had te kampen met gitaarproblemen, was wel jammer, want ze speelden best oke. Mercenary vond ik goed, maar ik het geluid stond denk iets te hard. Speelden veel van het nieuwe album, dus die heb ik na afloop gelijk maar gekocht. Prima optreden! Death Angel was de band van de avond (hehe). Goed geluid en een erg enthousiaste zanger. Bleef maar ouwehoeren dat het publiek zo fantastisch was Ze speelden erg veel van Killing Season! Gave band! |
|
gvd..... eindhoven uitverkocht.. dus geen death angel helaas |
|
quote: Bareuh... |
|
Misschien iets te hard, maar dat was heel de avond zo eigenlijk |
|
quote: Naja, ik was er wel, maar heb er geen flikker van kunnen zien door de drukte... Beetje jammer. Anyway.. het was dan wel weer gezellig. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gezellig inderdaad, 'k heb me goed vermaakt |
|
Was weer vet. Mercenary kwam een stuk beter uit de verf dan woensdag en Death Angel was weer hetzelfde feestje. Super avond |
|
quote: Late reactie, maar dat zal wel Rick zijn. Die ene jongen die ook wel met mijn zusje omgaat. Waarover wel vaker wordt gezecht dat ie op je lijkt |
|
Was erg gaaf in Dynamo! Vond Mercenary erg goed, kon alleen helemaal niks zien, echt druk. Gelukkig bij Death Angel een stuk verder vooraan, maar alsnog geen goede foto's kunnen maken hehe. Was echt tof dat ze zo enthousiast waren en lekker lang speelden! |
|
Tof concert - wil alleen die mislukte stagediver die m'n nek vernaggelde even van repliek dienen... Heb wel plaatjes kunnen schieten, maar ben nog bezig met de gelukte op redelijke maat te presenteren - URL komt nog wel. Hier is er eentje van Marc, even willekeurig er tussenuit gepikt: [Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 07-04-2008 10:58] |
|
Death Angel was supervet |
|
quote: Ik vond het geluid wel degelijk goed! Wellicht wat aan de harde kant, maar met oordoppen zeer goed te doen bij Mercenary en Death Angel. Jammer dat het geluid bij Demolition en Cypher zo tegenviel, want het werd zo lastig om een goed idee te krijgen van hun muzikale capaciteiten. Verder een erg gave avond. Ik had Death Angel nog nooit live gezien en na alle lyrische verhalen had ik behoorlijk hoge verwachtingen. Die lostten ze gelukkig volledig in. Geweldig energiek optreden! Ook Mercenary speelde een zeer verdienstelijke set, ik ga hun cd's absoluut vaker luisteren dan ik hiervoor deed. |
|
Ik had het beloofd, dus hier de 100 foto's die ik het aardigst vond van de plaatjes die ik van DA in de Dynamo geschoten heb, voor diegenen die een kijkje willen nemen: http://home.unet.nl/martin/DeathAngel/DADynamo.html |
|
Een kleine impressie van mijn werk wat betreft het fotograferen van Death Angel in Tivoli, aan het begin van deze maand... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |