|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
The Fair will officially be held on the 20th and 21th of April 2002 The 2002 Fair will have a real Lord of the Rings battle and live swordfights by knights in shining and not so shining armour with Orcs and Elves. There will be a real jousting tournament with six knights on horseback, just like A Knight’s Tale. And the Fair will see a number of famous Witches and Druids giving workshops and entertaining the public. Of course there will be Fantasy authors and artists signing books and talking to the public. The gardens around castle De Haar will be populated with Fantasy creatures like Trolls and Orcs, so you’d better be careful not to walk in a trap! Note: There seems to be a bit of confusion about the whereabouts of the Fair. To be clear, the Fair is held outside the castle. You can go in, but then you have to pay the entrance price. The Fantasy Fair is held in the parc surrounding Castle De Haar. (Pictures showing: Marc van Hasselt, Silvia Verweij and Pepijn Kromhout) Persbericht betreft de Elf Fantasy Fair 2002 The 2002 Fair will be held in April in Castle De Haar close to Utrecht: http://www.kasteelhaarzuilens.nl/new/ Ik ben er vorig jaar geweest. Toen was het een veredelde braderie en veels te druk, maar de sfeer was echt goed. Bovendien kregen we riddergevechten voorgeschoteld, wel grappig. Ik ga er dit jaar weer naartoe al is het alleen maar om mijn nieuwsgierigheid te gehoorzamen. Wie gaat er nog meer naartoe? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 28-02-2002 14:09] |
|
quote: I.d.d. het was te druk, te duur, te warm, slecht geregeld. Maar de aankomende manager in mij wil weten of ze het beter doen dit jaar. Bovendien ben ik op zoek naar een paar speciale dingen die ik daar zeker ga vinden. |
|
quote: Witches' paraphernalia? Boeken? |
|
Ik zat er ook al aan te denken. misschien ga ik. Ligt er aan wat ik verder nog te doen heb rond die tijd. |
|
Ik ben wel van plan te gaan ja... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Klinkt goed, misschien kom ik wel. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 28-02-2002 14:09] |
|
Het klinkt eigenlijk als een soort gay pride |
|
Ja, wij gaan ongetwijfeld dit jaar wel kijken (waarschijnlijk zondag). Vorig jaar hebben we ons uitstekend vermaakt door direct opgenomen te worden in het rollenspelgeweld (veel bekenden ook nog) en dat geweldig. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Druide zooi enzo... |
|
Weer effe onder de aandacht brengen. |
|
Ik ga niet. Ik hou helemaal niet zo van dat fantasy gedoe. Ik heb er wel veel aanplakbiljetten van gezien ik had meer het idee dat ze het wat populair willen maken vanwege lord of the ring en harry potter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: WAT een onzin ... |
|
Wie zijn er geweest en hoe vond je het? Ik ben beiden dagen geweest en vond het toppie! (Maar ik ben dan ook fantasy-fanaat). Het new age-gedeelte ben ik minder blij mee, maar de sfeer, de locatie (weliswaar modderig) en het evenement was goed. Trouwens: ongeveer 30 á 40% van de bezoekers waren metal-figuren. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik ben er niet geweest maar heb wel smakelijk gelachen om die mongolen op Utrecht CS die dachten dat ze elfjes waren. |
|
ja de fair was wel leuk, wel geldklopperij maar wel leuk hoor k heb me daar wel vermaakt, vooral dat steekspel was wel leuk, gelukkig kon ik een beetje over de mensen heenkijken voor me, t was wel druk zeg Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Het was inderdaad wel duur, maar ik vond het wel leuk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:idd. nu kunnen wij een x uitlachen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het was echt fucking duur daar ....voor 2 hamburgers en 1 blikje cola was ik 8 euro kwijt |
|
Wat? Da's echt fucking duur! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
mn huisgenoot (Lord Uraneck op ZM) heeft daar een stoere 1/2 liter drinkhoorn gekocht, dat ding heerscht!! |
|
Kwam, zag en werd teleurgesteld. De eff is vooral leuk als je nog smeersels, brouwsels of boeken wil kopen. Verder te doen: KOPEN KOPEN KOPEN!!!!! Er was vrij weinig te zien behalve een gothicmodeshow uitgevoerd door het publiek. De veldslag heb ik gemist omdat het zo laat gepland was. De lezingen door schrijvers etc. stonden niet in het programma, dus toen ik bij zo'n tent was aangekomen, was mr. pratchett al bijna klaar. Al was het gras groen en regende het niet. Ben ik ook weer es buiten geweest BROODJE POEP! |
|
shit!ik wou er heen samen met mijn AD&D medespelers, maar ik kon als enige niet mee want de auto zat VOL!!!!shit, ik baal echt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Nog mensen die dit jaar gaan? Jammer dat het tegelijk valt met Waldrock maar ik drink liever mede dan festival bier en ik zie liever Rapalje dan Finntroll. Oftewel: Ik ga zaterdag wel Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |