|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Linkje??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
je kent Autumnal reaper niet ????? echt wat voor jou! viking pagan bm! Fuck the world and fuck you |
|
De Nederlandse Bathory!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: etter.... Maaruh, linkje? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ik hoop dat macabre dit topic ook vind ! Fuck the world and fuck you |
|
Volgens mij heeft deze geniale, zwaar ondergewaardeerde cult band geen myspace ! of ik kan hem niet vinden ! Fuck the world and fuck you |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=105476333 niet zo heel moeilijk te vinden hoor gewoon ff googelen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dank je wel ! nu heb je je linkje Roel!!! graag hoor ik wat je er van vind ! hoe zijn hun live optredens ? heb iets gehoord over gigs met malevolent creation ???? Fuck the world and fuck you |
|
Muziek klinkt niet verkeerd eigelijk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik denk dat dit nu al een geniaal topic gaat worden.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
*zet popcorn vast klaar * [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 27-02-2008 19:03] Het is de lichtinval ;') |
|
[edit] Klinkt lekkers [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-02-2008 19:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ze zouden in gesprek zijn met een Amerikaans label maar er kan nog niks over gezegd worden [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 27-02-2008 19:05] Het is de lichtinval ;') |
|
misschien tijd voor een tourtje met hatred en misty mourning? Je moeder. |
|
Ik heb het een beetje gemist, waar komt het vermeende Misty Mourning-gehalte van Autumnal Reaper vandaan? |
|
quote: Hatred viel me zaterdag anders niks tegen. Niet baanbrekend, maar wel lekker hoor. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: nouja, allemaal veel gezeik en zm drama :') Je moeder. |
|
Ik heb er een keer een promo van in mijn handen gedrukt gekregen, in de Tagrijn in Hilversum als ik het me goed herinner. Volgens mij was het redelijk loze kutmuziek. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Voor mijn tijd? |
|
nope, je bent gewoon een n00b Je moeder. |
|
quote: Nee Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik kan me er eigenlijk ook niks van herinneren. Dat moet wat zijn dan als zelfs het gezeik en drama geen indruk gemaakt heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dan hebben jullie echt wel wat gemist |
|
hehe yeah, hoewel, het was wat korter van duur omdat het topic naar het modforum verplaatst werd en er maar een paar mensen bij betrokken waren. maar goed, toch hulde voor deze elfensteen/eric-jan band Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |