|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin an! Bareuh... |
|
+1! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik ook Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee, wat extreems graag. Cirith Gorgor doen? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Carach Angren! see you at occultfest! |
|
Neh, dat vind ik dan weer niks. Is me iets teveel van dat keyboard-gepriegel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Oeeeh ja! |
|
quote: CA heerscht! Heb vorige week nog een dansje gemaakt met de drummert op dokkem, lol! see you at occultfest! |
|
Present! Leuke lineup zo in totaal. |
|
De vervanger van Defender is trouwens Face the Fact heb ik gisteren gehoord en het staat inmiddels ook al op de site van Elsrock. see you at occultfest! |
|
Joaah ik ben er ook bij Heb Pro Pain toevallig afgelopen donderdagn nog gezien, ze zijn echt leuk live Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Face The Fact!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:was dat gaaf ja ? ik wou nog gaan maar was te verlept van werk, ik ben namelijk arbeider en ik werk zo'n 12 uur per dag keihard in de fabriek. Fuck the world and fuck you |
|
White trash working class motherfucker. |
|
Of het gaaf was? Kerel.. Jaa man het was echt super gaaf, ik luisterde eigenlijk niet zo gek veel naar ze maar ze zijn gewoon echt super live Had nou toch maar gegaan, je hebt wat gemist. Arbeider. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:Tsja, ik was gesloopt door eht werk, sorry. Fuck the world and fuck you |
|
Excuses niet aanvaard! Volgende keer gewoon komen (maar die zal er vast niet zijn ) Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Jammer dat Defender wegvalt, was toch een van redenen voor mij om te gaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ja zeker jammer.. Maarja, hopen dat er een andere gave band voor in de plaats komt.. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Face to Face blijkbaar, maar heb daar nog nooit van gehoord, dus maar 's even checken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Neh ik dus ook niet xD Maar het is toch gratis, kijken kan inderdaad geen kwaad! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Aha, voor jou dus ook gratis. Voor mij ook. Anders was ik waarschijnlijk niet gegaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ja de oom van een vriend van me organiseert het. Vandaar ^^ Hoezo kan jij gratis naar binnend an ? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Moet ernaartoe voor Metalstorm. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |