![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin an! ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
+1! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ik ook ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Nee, wat extreems graag. Cirith Gorgor doen? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Carach Angren! see you at occultfest! ![]() |
|
Neh, dat vind ik dan weer niks. Is me iets teveel van dat keyboard-gepriegel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Oeeeh ja! ![]() |
|
quote: CA heerscht! Heb vorige week nog een dansje gemaakt met de drummert op dokkem, lol! see you at occultfest! ![]() |
|
Present! Leuke lineup zo in totaal. ![]() |
|
De vervanger van Defender is trouwens Face the Fact heb ik gisteren gehoord en het staat inmiddels ook al op de site van Elsrock. see you at occultfest! ![]() |
|
Joaah ik ben er ook bij Heb Pro Pain toevallig afgelopen donderdagn nog gezien, ze zijn echt leuk live ![]() ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Face The Fact!!! ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:was dat gaaf ja ? ik wou nog gaan maar was te verlept van werk, ik ben namelijk arbeider en ik werk zo'n 12 uur per dag keihard in de fabriek. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
White trash working class motherfucker. ![]() |
|
Of het gaaf was? Kerel.. ![]() Jaa man het was echt super gaaf, ik luisterde eigenlijk niet zo gek veel naar ze maar ze zijn gewoon echt super live ![]() Had nou toch maar gegaan, je hebt wat gemist. Arbeider. ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote:Tsja, ik was gesloopt door eht werk, sorry. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Excuses niet aanvaard! Volgende keer gewoon komen (maar die zal er vast niet zijn ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Jammer dat Defender wegvalt, was toch een van redenen voor mij om te gaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ja zeker jammer.. Maarja, hopen dat er een andere gave band voor in de plaats komt.. ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Face to Face blijkbaar, maar heb daar nog nooit van gehoord, dus maar 's even checken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Neh ik dus ook niet xD Maar het is toch gratis, kijken kan inderdaad geen kwaad! Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Aha, voor jou dus ook gratis. Voor mij ook. Anders was ik waarschijnlijk niet gegaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ja de oom van een vriend van me organiseert het. Vandaar ^^ Hoezo kan jij gratis naar binnend an ? Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Moet ernaartoe voor Metalstorm. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |