|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. Vandaag salaris binnen gekregen, morgen maar even een kaartje kaufen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En wij haken af. Vanaf de 25e druk met appartementje, en dat gaat ook centen kosten. |
|
Wat is nou belangrijker dan; thuis aan het werk of bier drinken en lekker pleer'n? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
haha dat doen we al erg vaak |
|
quote: Maarre ef er en ka ie komt toch wel bij ons kieken? see you at occultfest! |
|
Whoei, aanwezig met Stig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Tof. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja, lang geleden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: appartementje? voor jezelf, voor Natas of voor jullie samen ??? |
|
Zo, kaartje in the pocket ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb er zin in en met 26 graden wordt het nog een mooi nazomers open air festival!!! Korte broek aan en lekker in de moshpit! |
|
*schop* Alweer bijna + mooi weer! Joepie! |
|
Lekker weertje, biertje en muziek op 10 km afstand. Dikke prima! |
|
Heb er ook zin in. Mooi weer, lekkere muziek, lekkere cola (geen bier aangezien ik met de auto ga). Dus dat moet wel lukken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Pfff nah wat flauw,... En dan zitten zuipen met een medezmmer zeker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb er ook echt weer heel veel zin in. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Heb er ook echt weer heel veel zin in. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Aanwezig! Alleen nog even kaarten scoren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Kaarten kun je gewoon heel gemakkelijk aan de deur kopen www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ja, voor 5 euro meer als in de voorverkoop. Is toch net zo makkelijk? Even langs Aaltink (tattoo shop in Nijverdal), of de VVV [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-08-2008 19:12] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dacht het niet, het is Open Air www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Idd, hoogstens een zeiltje voor het hek. Maar eh. Nieuwe EP van Satyricon kopen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die had je toch al verkocht..........aan mij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ow ja. Zéééér speciale prijs van 17 euro. Alleen voor jou. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |