|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat is ? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ahaaa ^^ Gaaf! Doe je dat vrijwillig? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Keihard werken? Zat jij niet op de heftruck, dude? Ik weet uit ervaring dat dat niet onder hard werken valt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik wil niet stoken, maar dat ik zou het niet pikken Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:helaas is dat bedrijf niet zo groot en mag ik ook als werkpaard fungeren. Fuck the world and fuck you |
|
hehehe, kut voor je joh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, je moet toch wat met je vrije tijd? Over het algemeen betaal ik gewoon voor de concerten waar ik naartoe ga, dan zitten er tenminste geen verplichtingen aan En wat betreft Elsrock (on-topic again) kijk vooral uit naar Detonation (die ik voor het eerst als vijf-mans formatie zie) en Pro-Pain. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:heb eens medelijden ik mag morgen om half zeven op om me weer voor te bereiden op weer een 12 urige werkdag. Fuck the world and fuck you |
|
Ik verheug me vooral op het koude bier en de gezelligheid. Edit: Als jij opstaat heb ik er al een half uur opzitten, mental. Jaja, Kut voor me. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-08-2008 20:05] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja is leuk toch ^^ Ik doe vrijwliligerswerk bij de Baroeg, ik vind het alleen maar gezellig, je ontmoet vaak leuke mensen n shizzle Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
12 urige werkdag? 5 dagen in de week? Je hebt dan vast ook veel vakantie om te compenseren toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als ik hem altijd zo hoor klagen over geld krijgt hij die uren iig niet uitbetaald. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De vevangende band heet FACE THE FACT |
|
quote: Oeps, ja, mijn fout. Heb net even hun myspace gecheckt en het klinkt best lekker. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hmm ik zal ook eens kijken =) Ben benieuwd. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:ik ben een arbeider met dikke schulden. al mijn overuren gaan zo weer naar mijn schuldeisers. lame, maar t is de realiteit. Fuck the world and fuck you |
|
loser iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
wees maar blij dat jij het niet heb...leuk is anders... Fuck the world and fuck you |
|
zelfde schuitje dude iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het is wel treurig met je gesteld als je nog nooit van Face to face hebt gehoord. Of ze nou wel of niet op Elsrock komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als je nou goed leest heet de band Face The Fact, maar goed... |
|
quote: Hoe doelde op het feit dat omdat ik Face to Face zei ipv Face The Fact, dat het treurig zou zijn dat de naam Face To Face me zelfs niets zei. En mijn antwoord daarop is: Ja joh, natuurlijk, alsof alle bandnamen me iets moeten zeggen. Er zijn zoveel bandnamen die me niks zeggen die jou wel wat zeggen maar tevens zijn er zo veel bandnamen die mij wel wat zeggen die jou niks zeggen. (gericht aan XnegativeX dit) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat betwijfel ik ten zeerste. En Face to face is een legendarische punkband. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat verklaart al een hoop aangezien ik, ondanks mijn leeftijd, niet al te veel punkbands ken... Kom eerlijk gezegd op dat gebied niet veel verder dan UK Subs, Crass, The Clash, The Sex Pistols, Sham 69, Buzzcocks, Stiff Littel Fingers, Anti Nowhere League... [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 20-08-2008 12:22] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |