![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mclouds daughters ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Net5 ![]() |
|
Er is niets vrouwelijks aan series hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Mijn lijstje: Ugly Betty, alleen jammer dat het gestopt is ![]() Grey's Anatomy Desperates Housewifes Dirt (soms) Gilmore Girls Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
charmed!!!! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: heb het nu opstaan haha Hoelang speelt die serie nu al? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-03-2008 18:53] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik kijk alleen Grey's Anatomy. Voor de rest heb ik geen tijd hoor. Ook niet voor GA eigenlijk, dat moet ik opnemen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Soms is het wel leuk.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja, de hoofdfiguren schijnen dood te gaan, maar daar ga ik niet op wachten. ![]() |
|
quote: das 2 weken geleden van voor af aan begonnen he ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Wow... Ik weet wel dat het Prue uit de serie weggegaan is vanwege ruzie met Phoebe omdat zij de producer is geloof ik.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Wanneer is een serie een vrouwenserie? ![]() |
|
quote:Als de hoofdfiguren problemen creëren die je mijlenver aan ziet komen en ze te kinderachtig zijn om het gewoon op een normale, eerlijke en totaal niet humoristische manier op te lossen(Mr. Bean is dus géén vrouwenserie). ![]() |
|
quote: Als heel vrouwelijk nederland ernaar kijkt? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
LOL ![]() |
|
quote: Dan roep ik bij deze dat er geen vrouwenseries bestaan, want ik kijk er geen. Conclusie; niet heel vrouwelijk Nederland kijkt naar een serie. Ik heb, even voor de duidelijkheid, wel een televisie en die heeft nog kleuren ook. Maar die is geconfisqueerd hier. Ik zit vaker achter mijn pc of aan een bar dan op de bank voor de televisie eigenlijk. Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. ![]() |
|
quote: +1! ![]() |
|
Alleen ATWT. verder kan ik niets ontvangen. Waar het ook niet dat ik een schijthekel heb aan sitcoms ed. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Half vrouwelijk nederland dan hehe Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Gilmore Girls rules ![]() May the Shield of Thor keep fiends away! ![]() |
|
Ik ben blij dat ER die shit niet kijkt. :') ![]() |
|
quote: Ik ben niet zo groot dat ik de half vrouwelijk nederland in beslag neem hoor. ![]() Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. ![]() |
|
quote: Hehe Ik ben voor meer vrouwenseries ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |