|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
pas je post even aan of zo want je server is ontiegelijk traag.. |
|
quote: Ik dacht al dat het aan mijn compu lag. the only pleasure is pain |
|
en je zip is maar 4kb groot... da's ook nie goed! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tja, ik heb nu ff niet zoveel tijd maar ik doe m'n best! |
|
Mail 'm anders ff dan zorg ik wel voor een mirrortje. evgulik@xs4all.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-02-2002 21:28] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Op de eerste foto staat Beli het meest evil: dat oog doet het hem! |
|
quote: H'm download de zip ff vanaf http://3witches.members.easyspace.com kun je hem zelf ff op een mirror-site zetten... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-02-2002 21:29] |
|
ja dat gaat met 0.5kb/s... niet vooruit te branden dus... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ja, hij download erg langzaam. 0.2kb/sec. Maar goed afgaande op de foto's die ik al gezien heb is het het wachten wel waard. |
|
Ik ben hem ook aan het downen... dan pleurt ik de zip wel in Rajackar's upload! Die hangt recht aan surfnet, moet wel snel zijn... |
|
jaja nog 4 1/2 uur en dan is 'ie binnen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Dwaal wat sta je er charmant op joh Die zesde van Morke heerst ook!! Ben nu bij die zeer intelligente foto van Vargen (51): SJEZIS MINA ZEG, stelletje idioten volgende keer willik ook mee [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 25-02-2002 22:22] |
|
Valorian heeft zoiest vanuh, ik hoor niet bij deze gekken. |
|
Kicke foto's!! haha en er komen er nog Veel Meer! Tof... |
|
Ja, mijn rolletje is ook vol. Die ga morgen eens wegbrengen... |
|
DSC00035.jpg Jaja, zeer blasfemische Euro's (who the fuck is de rechtse eigenlijk? Rajacker?) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Rajackar staat links; de rechtse is Vargen, man. Ik sta op de achtergrond trouwens, een beetje verneukeratief kijkend. Hmmmm... foto's kijken is leuk |
|
quote:Dat ben ik. De linkse is Rajackar... was trouwens maar 5 euro maar ik had niet kleiner. |
|
quote: Zeg wel, van zo'n avondje zeker!!! Jullie worden geprezen en Dargull voor die o zo mooie foto's Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hmm jij was me nog nieteens opgevallen HAHAHA LOL, nu zie ik je pas. Jesus wat kijk jij duf uit je ogen!! [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-02-2002 22:26] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Staan ze al op een andere server ? Dit duurrt zzzooooo l;ang bij mij ... |
|
Hmm ik ben al op 1/5 van de download van het foto-archief jes jes Nog ff geduld, tot een uur of drie. |
|
quote: Bij mij ook ik zie nu de moedervlek van ik denk Dargull. Misschien kun je er jpg's van maken, dat gaat stukken sneller |
|
Ja, het zijn bmp's met een jpg extensie lijkt het. Maar ik zit ook op 20%. |
|
Volgens mij zijn het jpgjes hoor. Allemaal rond de 90 KB, goed te doen. Die server is gewoon tè traag. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |