|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Schopje voor Deathwish: Hoe laat is Geist waarschijnlijk ongeveer afgelopen? gezien ik slechts Geist en Lugubre hoef te zien is het reisje misshien nog te plannen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Goh... Nu TOCH weer GB? OOK EDIT... Niet dus [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 22-04-2008 15:03] |
|
Regeer, ga even masturberen ofzo, fucking hell wat ben jij er snel bij. |
|
Ben ik half tien weer terug, hhmzz, overweeg, overweeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wietze, heb je ook een flyer waar de line up opstaat? (voor de Metalshots homepage) Bla |
|
Ja, check anders de Kill myspace, staat ie ook al op! |
|
Wat jammer dat ze dit niet ook in de baroeg doen maarja, in oktober weer Sathanas in Gloriam... |
|
Ben blij dat dit alleen in Leeuwarden is....di's temninste iets exclusiefs voor daar. Als de Baroeg iets soortgelijks wil moeten ze dat ook maar organiseren dan. En als Leeuwarden jou te ver is dan organiseer zelf maar eist dichter bij huis......altijd dat gezeur weer over afstand Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zou wel graag hierbij aanwezig willen zijn, dus ik ga het maar proberen. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Op de Kill myspace staat alleen een Noorse flyer! Op de site van de Gloppe staat ie ook niet. Post 'm effe dan Bla |
|
|
|
up You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
hahaha morrigan nu wel wat hoger op de bill? |
|
gaat een vet feetsje worden~! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Mogen ze eindelijk eens NA Lugubre.. Show van Kill gaat extreem en speciaal worden, voor de echte liefhebbers een must! |
|
Ja,ja... dat wordt altijd overal aangekondigd tegenwoordig en uiteindelijk krijg je weer een gewone standaard show voorgeschoteld... |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ssssst, dat weet jij als veteraan, maar er zijn vast wat kids die het lokt. |
|
In ieder geval ´s avonds aanwezig. Weet nog niet of ´s middags gaat lukken... spelfout weggehaald... |
|
Jawel joh, 's middags zijn er ook niet te missen bands. |
|
Als ik zou gaan zou ik juist voor Lugubre en Geist gaan. Maarja, dat kan ook smaak zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is het aan te raden kaarten in de vvk te kopen? We komen vanuit Limburg, maar de chauffeur weet nog niet zeker of ie wel gaat... En anders zit ik dadelijk met die kaarten opgescheept. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Hmm, oke, denk dat we ´s middags wel komen.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Online is altijd aan te raden, om niet voor een uitverkocht deur te staan. Kan VANDAAG nog via: www.dutch-music.com/poppodiumromein Dan sturen ze je de tickets toe, na vandaag niet meer, aangezien het dan te kort dag is. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |