|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn, je krijgt het ook altijd voor elkaar "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Zometeen richting Leeuwarden. Godverdomd veel zin aan! Wil je muilperen? |
|
twee vervangende bands, Membaris en Mor Dagor, laat ik juist die de beste bands van de dag vinden. Ook Paragon Belial en DNS vond ik zeer goed. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
DNS was weer fucking geniaal Kill was erg vet, de rest wist me absoluut niet te boeien.. en jezus christus, wat zijn die lui van Endstille toch een stel mongolen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Godverdomme, wat een vette avond. spelfout weggehaald... |
|
Inderdaad!!! Volgend jaar nog maar een keer!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Gheestenland was wat futloos dit keer, hoewel ze later in de set beter werden. Hulde aan dat laatste geniale nummer trouwens: Strijder uit het noorden (?) Lugubre had in het begin brak geluid, maar werd later gelukkig beter. Kwam stukken beter over dan de vorige keer met CC & Eternity in de Gloppe. Toen de beurt aan vervanger Membaris (kende deze band in tegenstelling tot Geist wel, dus was er persoonlijk wel blij mee). Deze 3mans-band deed het niet onaardig en zorgde tussen al het gebeuk in voor de nodige variatie. Daarna Paragon Belial. Totaal onbekend met die band maar wat een aangename verrassing! Mor Dagor - Eetpauze, rukband. Had van mij wel mogen wegblijven, maar hulde aan Wietze dat hij toch een dag van tevoren nog een vervanger heeft kunnen regelen, al bleef het jammer van Morrigan waar velen voor kwamen. Weer op tijd terug voor Kill. Een keer eerder live gezien en toen was het een zootje ongeregeld. Deze keer dan ook niet anders. Jammer, mocht dan exclusief zijn, maar liever een betere band dan een exclusieve. DNS was in 1 woord weer geniaal! Weer een lekker bloederig zootje voorin as usual! Daarna Endstille. De eerste frontman van de dag die ik zich werkelijk voor de volle 100% zag geven tot aan het einde (ondanks een hoop geklaag over het publiek). Blijf het best een aardige band vinden. Geen afterparty ivm mijn ontstoken knie helaas. Had het ook wel weer gehad na zo'n lange dag. Bij Taake maar even dubbel komen inhalen! |
|
Ouwe shit, vette! Goeie shit Wietze, mooie dag teringherrie. Dan nu de bands: * Gheestenland, wist me wederom te verassen qua geluid en muziek... erg goed, helaas de enige 'sfeervolle' band vandaag. * Lugubre, nog niet eerder gezien met de nieuwe zanger... opzich best te doen maar voor de zoveelste keer baggergeluid waardoor het niet goed overkwam. * Membaris -> Etenstijd en dat was ook wel te zien, de zaal was bijna leeg.. jammer voor de band, ben zelf ook maar wat gaan eten in de stad terwijl er ergens een auto afbrande en leeuwarden even was gehuld in de rook van verbrand rubber. * Paragon Belial, terug in Romein was het weer wat meer gevuld en beukte Paragon Belial er lekker op los, op een gegeven moment speelde ze een soort oldschool thrash nummer, was dit een cover oid? Klonk lekker! * Mor Dagor, snoei ende snoeihard Wat een drummer! Genieten geblazen maar het werd op een gegeven moment wel een beetje eentonig, oordoppen maar ingedaan. * Kill, niet mijn ding... veel te 'sloppy/onstrak' etc.. * DNS, goeie set veel fijne nummers.. en pas de eerste band die met bloed aan het klooien was. Heb het dan ook mooi vanaf de 'tribune' even bekeken en na afloop smakelijk kunnen lachen om alle mensen gedrenkt in bloed en de WC die propvol lag met tissues * Endstille -> Saai... niks meer niks minder. Verder goed georganiseerd en het liep bijna niet uit. Volgend jaar nóg groter en nog meer?! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-05-2008 12:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, dat bloed was fijn ja. Ik was zo zat als een aap en ben niet voor het podium weggeweest. Bed en alles zat vol met die zooi. Zat zo´n beetje een liter of 5 in m´n haar ook hehe..... spelfout weggehaald... |
|
hahahahahahahaha tsja, dat is een kenmerken tafreel na een show van DNS! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Bla |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |