|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, dan zullen we maar eens wat knopen gaan doorhakken, bedankt! don't mistake lack of talent for genius |
|
mocht ik komen, dan heb ik ook geen kaartje. maar ik zorg wel dat ik om 15.00 voor de deur sta dan. |
|
Hmm, heb ook geen kaartje, maar ik gok er maar op dat er aan de deur nog wel wat te krijgen zijn.... spelfout weggehaald... |
|
Ik denk ook niet dat het uitverkocht zal raken hoor, genoeg tickets aan de kassa. |
|
dit festival zal echt niet uitverkopen.. hulde trowuens voor het tijdschema Wietze, kunnen we mooi na morrigan de stad in! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En ja hoor, the curse has started: |
|
Geist niet op Black Metal Desecration festival Helaas heeft Geist ons gisteren laten weten dat zij niet in staat zullen zijn om aankomende zaterdag op het Black Metal Desecration festival te kunnen spelen. Statement Geist: "Our guitarist, after suffering from fever and some minor diseases during the last days, yesterday consulted his doc because of heavily increasing pain and stuff. The doc's diagnosis was: SARCOIDOSIS, a light form of tuberculosis, he has to stay in bed for about a couple of weeks at least,maybe a quarter of a year. So, unfortunately, we have to cancel the gig. ( this is really a big pity, but we can't do anything about it, no chance to get somebody into the session to play for him." Op deze zeer korte termijn nog een vervanger vinden was niet makkelijk, maar gelukkig hebben wij in de vorm van het Duitse MEMBARIS http://www.myspace.com/seelenmacht een geschikte vervanger weten te vinden. |
|
Godverdomme, jammer hoor. Wel mooi dat er zo snel alweer een vervanger staat. Wil je muilperen? |
|
Tja, persoonlijk ben ik wel blij. Nu heb ik morgen tenminste niet het gevoel dat ik iets mis. Maar kudt is het zeker, en indd knap dat er zo snel iets anders staat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En, gaan jullie? En heb je nog ruimte over? Ik wilde gaan treinen vanuit Roermond anders. Bla |
|
quote:Hm... Membaris. Bepaald geen slechte vervanging. Wordt het persoonlijk voor mij interessanter van, aangezien ik hiermee wel bekend ben en met Geist niet echt. |
|
Hoe gaat het met je Regeer? Ga je het halen? Daarna een biertje in de Ster? (Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik 's nachts niet met iemand mee terug naar Limburg kan rijden, alhoewel ik dat ook wel zou willen... anders wordt het 'mooi Groningen') Bla |
|
Ik durf nog niet te zeggen of ik kan gaan. Hoop van wel. Maar alcohol zal hem sowieso niet worden ivm de medicijnen. Kuur duurt nog t/m woensdag. |
|
en zoals het er nu uitziet kom ik niet. |
|
Wij ondernemen de reis per fiets. Kan ik ongecontroleerd zuipen. Heen is 15 km, terug zal inclusief slingeren wel zo´n 30 worden... spelfout weggehaald... |
|
dat zou wel beter zijn geweest ja haha. heen is 255 km en terug ook! |
|
quote: Ja we gaan zeker. We moeten om 12h30 nog 2 andere oppikken op station venlo. Als je daar dan ook kunt zijn. We rijden 's nachts terug dan zetten we je wel in roermond af. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 23-05-2008 13:12] don't mistake lack of talent for genius |
|
Super! Graag! De trein van Roermond naar Venlo komt om 12.27 aan. Natuurlijk betaal ik mee aan de brandstofkosten. Zullen we per email even 06 uitwisselen? 666mira [at] gmail [dot] com Bla |
|
Ik heb hier zo godverdomd veel zin aan. Ik kan bijna niet wachten. Wil je muilperen? |
|
En NOG een uitvaller... Morrigan kan niet komen spelen vanwege diverse stem problemen bij de zanger. Maar wederom zijn wij er (binnen enkele uren) in geslaag om een andere act te vinden: het Duitse MOR DAGOR zal morgen acte de presence geven. Schema: 15.00 Doors 15.30 - 16.15 Gheestenland 16.35 - 17.20 Lugubre 17.40 - 18.25 Membaris 18.45 - 19.30 Paragon Belial 19.50 - 20.40 Mor Dagor 21.00 - 21.50 Kill 22.10 - 23.00 DNS 23.20 - 00.20 Endstille |
|
Mor Dagor, gaaf! Tyr en Flo kwamen toch al naar Romein om te zuipen dus goed geregeld! Bla |
|
Dit vind ik dan wel weer erg klote maargoed Mor Dagor is ook wel vet. Wil je muilperen? |
|
quote: Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. don't mistake lack of talent for genius |
|
Cheerz! Bla |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |