|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Koninginnedag in Willemeen Arnhem met: SHADOWLORD www.myspace.com/666shadowlord666 OBEAH www.myspace.com/obeahnl MAASWATERVEENLIJK www.myspace.com/maaswaterveenlijk MURDER BY MILLIONS www.myspace.com/murderbymillions AUTUMNAL REAPER www.myspace.com/autumnalreaperband CRUSTACEAN (Slayer covers) www.myspace.com/crustaceanmetal Entree is gratis en de zaal gaat open om 14.00 uur. Info: www.willemeen.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-05-2008 12:30] |
|
Ik zit die dag in Eindhovûh! [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 19-03-2008 12:56] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zit dan denk ik in Hoogeveen, lekker dichtbij enzo. see you at occultfest! |
|
Wij gaan ook niet. |
|
Er zijn heel veel dingen te doen natuurlijk. En het komt niet in de buurt van Kings of Metal. Maar ik ga toch maar kijken, veel bekenden en er is bij ons in de buurt verder niet veel soeps |
|
het is ook geen kings of metal... daarnaast deed willemeen elk jaar al iets met Koniginnedag. Het is kultuurhuis Bosch niet... |
|
bijzonder matige line-up... maar ja, heb toch niks beters te doen. ik ga 's avonds ook ff in streetcafe kijken als ampalement uit de ramen speelt en volgens mij was er in the stage ook nog wel wat. |
|
Wat een bagger, gelukkig ga ik naar Terror in Baroeg. |
|
aanwezig toch iets ipv de goudvishal Het is de lichtinval ;') |
|
quote: gezellig!de kimmy's united |
|
Crustacean is altijd vet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Ik vind het een behoorlijk zieke line up.... Fuck the world and fuck you |
|
Juist. Ik ga wel werken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik heb vrij Je moeder. |
|
Hahahaha jammerrr! Ik moet kids vermaken in Reutum! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ben gelukkig aan het werk en dus gelukkig afwezig... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: heb jij geluk zeg! en mods! er zit een typfout in de titel Je moeder. |
|
Denk wel aanwezig. Al heb ik ook gezien dat er bij het Streetcafe weer die gave coverband van vorig jaar komt, dus daar ook heen. Gelukkig nog iets te doen op koninginnedag nu KoM weg is. |
|
Ik zou hier heel goed wel bij kunnen zijn. Obeah en vooral Murder by Millions zijn live erg gaaf. |
|
quote: Met verloofde neem ik aan? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-04-2008 11:04] Het is de lichtinval ;') |
|
Eerst maar eens kijken of ik 30 april niet hoef te werken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:*grom* jij wel... Ik moet gewoon fricking werken! Dus ik ga wel koninginnenacht naar Arnhem... Grappig coverbandje uit Limburg kijken FREEZE |
|
helaas, moet werken. misschien 's avonds nog even als er dan nog wat leuks is. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Pff, faalhaas! Welk coverbandje dan en waar? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |