|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Faalhaas? Wat denk je? Dat ik naar de festivals kan op kosten van mijn oma? (Normaliter wel, maar ze gaat hard achteruit ) Anderkovver op Jansplein geloof ik, best lollig Maar misschien kom ik toch nog wel naar de Willemeen, even kijken of ik het kan regelen FREEZE |
|
quote: zeker weten! |
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang Het is de lichtinval ;') |
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande |
|
quote:Even aangepast |
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian |
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) |
|
quote: ik trein wel even die kant op na het werk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk Bareuh... |
|
quote: Beetje uitgezaaide line-up inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-04-2008 19:30] |
|
Heb vrij die dag dus aanwezig voor Crustacean Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
schop Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Je weet de afspraak hè Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jaja en ik ga hem ook nakomen Het is de lichtinval ;') |
|
-XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -Helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 20-04-2008 19:37] Het is de lichtinval ;') |
|
-XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk -Hub de Gallier met veel dorst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Och, we zijn toch in de buurt, kunnen we ook wel ff gaan kijken. |
|
quote: Echt zo'n line-up die je samen met je oude batterijen graag in de chemo-bak gooit. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 25-04-2008 19:58] Against God and Government |
|
quote: En wat ga jij doen? Je spulletje eenzaam verkopen op de vrijmarkt? Het is de lichtinval ;') |
|
misshcien ergens anders feesten waar de muziek wel gaaf is? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maar wij hebben Royy vermeulen Het is de lichtinval ;') |
|
Misschien ook wel even langs. In de middag in ieder geval naar Streetcafe! Gave coverband daar. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |