![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote:Faalhaas? Wat denk je? Dat ik naar de festivals kan op kosten van mijn oma? (Normaliter wel, maar ze gaat hard achteruit Anderkovver op Jansplein geloof ik, best lollig Maar misschien kom ik toch nog wel naar de Willemeen, even kijken of ik het kan regelen FREEZE |
|||||||||
|
quote: zeker weten! |
|||||||||
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande |
|||||||||
|
quote:Even aangepast |
|||||||||
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian |
|||||||||
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) |
|||||||||
|
quote: ik trein wel even die kant op na het werk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|||||||||
|
Lijstje: -XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk Bareuh... |
|||||||||
|
quote: Beetje uitgezaaide line-up inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-04-2008 19:30] |
|||||||||
|
Heb vrij die dag dus aanwezig voor Crustacean Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
schop Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote:Je weet de afspraak hè Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
quote: Jaja en ik ga hem ook nakomen Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
-XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -Helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 20-04-2008 19:37] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
-XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk -Hub de Gallier met veel dorst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
Och, we zijn toch in de buurt, kunnen we ook wel ff gaan kijken. |
|||||||||
|
quote: Echt zo'n line-up die je samen met je oude batterijen graag in de chemo-bak gooit. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 25-04-2008 19:58] Against God and Government |
|||||||||
|
quote: En wat ga jij doen? Je spulletje eenzaam verkopen op de vrijmarkt? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
misshcien ergens anders feesten waar de muziek wel gaaf is? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|||||||||
|
Maar wij hebben Royy vermeulen Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Misschien ook wel even langs. In de middag in ieder geval naar Streetcafe! Gave coverband daar. |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Concerten |