|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wablief? Against God and Government |
|
quote: Ben ik lief? Het is de lichtinval ;') |
|
nee, vervelend. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
-XXL -XXS (zeer waarschijnlijk) -Kimmey + aanhang -helnorsk & aanstaande -Meridian -Verstikking (zeer waarschijnlijk) -De Ulk -Hub de Gallier met veel dorst -despondency Your mother ate my dog! |
|
Flikker heel Izegrim ook maar op die lijst, aanwezig dus ! |
|
quote: zo... klaar! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 29-04-2008 12:44] Your mother ate my dog! |
|
Cool ! Dank u |
|
volgende x beetje opletten... dan kun je het zelf ook Your mother ate my dog! |
|
Kom ook nog even binnen huppelen denk ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zin an Het is de lichtinval ;') |
|
kijk ik nou over de speeltijden heen of ben ik niet zo blond? edit: al gevonden. hmm ik ben er rond een uur of 1800 wel denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 29-04-2008 17:38] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Spelen jullie dan? Hoor net dat Shadowlord niet meer speelt... |
|
Dat was wel een gezellig dagje. Obeah vond ik erg goed! Maaswaterveenlijk wist ik niet wat ik van kon verwachten, maar het viel me alles behalve tegen. Murder By Millions speelde de zaal weer plat, en van de andere 2 bands heb ik niet veel meer meegekregen. Jammer ook dat een of andere mongool het nodig vond om m'n keel dicht te knijpen toen ik hem een duwtje terug gaf nadat hij dat bij mij deed... |
|
crustecean speelde een geniaal potje slayooor!!! mijn complimenten!! Your mother ate my dog! |
|
Godver nou! Die hell awaits nummers! Weer geweldig. Heel kort hub en de ulk gezien. Toen weer bangen en bier drinken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jawel hoor, gave middag (+avond deel) was het. Obeah speelde een lekkere set. Maaswater Veenlijk, is niet mijn ding, maar wat ze deden, deden ze erg goed. Murder by Millions was voor mij de band van de avond, geweldig geluid, intense show. Autumnal Reaper speelde helemaal niet slecht, wel lekkere Death met Black stukken erdoorheen. En Slayer, gewoon een leuke afsluiter natuurlijk, lekker crowdsurfen. In het kort: koninginnedag |
|
Zo, wat een geweldig dagje Arnhem. Vond de bands allemaal niet echt bijzonder...op uiteraard De Slayer coverband na, die zijn altijd en overal geweldig goed!! Het bier ging er ook met gemak in....tot bij de afterparty in één of andere discokroeg....toen kreeg ik geen bier meer door de nek, dus maar overgestapt op rode vodka/redbull.Ook in die kroeg zat de sfeer er geweldig in. Al met al een extreem gaaf dagje Arnhem...helaas iets teveel kwijt aan drank maar ach, dat kan de pret niet drukken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De bands waren idd beetje matig maar het was zeker gezellig! De afterparty in De Move was geniaal en die vodka/redbull ging er goed in!!! Prima drankje om kater te voorkomen! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zeker weten. Sowieso een leuke dag geweest. Straks maar weer naar Ede... Bareuh... |
|
quote:Ik werd er inderdaad weer nuchter van ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |