|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: + 1 |
|
Oeh VET! Jammer genoeg zit ik de hele dag op de Zwaluwhoeve in de sauna! |
|
Dit ga ik toch nog eens even zwaar overwegen [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 16-06-2008 0:41] |
|
FOK, ik geloof dat ik al een andere verplichting heb dan.. Maar daar wordt het vast ook gezellig. |
|
quote: In de pub Clancy's, zit in het kroegenstraatje vlakbij de 013. Goede sfeer daar. |
|
of Little Devil (metalkroeg) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Mij te klein, te warm, te druk zeg maar. |
|
Het is natuurlijk overal Oranjesfeer |
|
Ik ben hier ook zeker aanwezig!!! |
|
Morgen! |
|
Ik ben aanwezig! |
|
quote:Cool! Tijdje niet meer gezien |
|
quote:Zeg Judge, daarna ook voetbal kijken neem ik aan? Waar kun je het beste kijken? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Mocht je in Tilburg blijven dan raad ik je aan uit de buurt van het WII-Stadion te blijven. Goed voetbal kijken is daar namelijk uitgesloten Ik sjees zelf direct door naar Eindhoven. |
|
quote: Haha Op de Korte Heuvel zal ik waarschijnlijk ook ergens te vinden zijn. Maakt verder niet veel uit welke kroeg, als ik het maar ergens goed kan zien. Daar zit dus ook onder andere de Irish pub die hier al tersprake is gekomen. |
|
Zo maar eens op de trein stappen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yeah wij hier ook. Eerst maar es douchen/scheren/wakkerworden enzo. |
|
Wij gaan lekker vroeg. Ik wil BtBaM voor geen goud missen namelijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: naja scheren kan ik achterwege laten.... Nog een uur om wat uit te brakken....... |
|
quote:Same here ja Mja kwart over 2 komen we aan, kwartiertje lopen, moet lukken |
|
Als alles meezit met de treinen wel ja. Posi en ik nemen geen risico en gaan wel een uurtje in Tilburg rondwandelen/een terrasje pakken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Shit ja, als alles meezit.. nooit te voorspellen met die ns. :s Op de ns-site iig geen meldingen van evt. storingen. Zal wel goedkomen. Goeie reis iig |
|
Jullie ook! Tot over een paar uurtjes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Spanks! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |