|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool |
|
Heel erg veel zin in vanmiddag! |
|
Ik ben er om half 3 denk ik, ik vertrek straks met een man of 10 naar Tilburg Super veel zin in!!! |
|
Ook erg veel zin in! Nog een paar uurtjes! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Betreffende treinen werd er gisteren omgeroepen dat er behoorlijk wat werkzaamheden in het weekend zijn en dat er eventueel bussen ingezet worden. Treintje eerder is zeker geen slecht plan. |
|
quote: Dat ligt er nogal aan waar je vandaan komt... Zie verder gewoon Teletekstpagina 754. |
|
GODVERDETYPHUS wat was het concert gaaf. Between The Buried and Me en The Dillinger Escape plan waren niets minder dan foutloos én geniaal. Ik heb geen gevoel meer in mijn linkerpols, ik zit nog vol adrenaline en ben volop aan het nagenieten. Meshuggah was technisch superieur, met op de nanoseconde op elkaar afgestemd gitaar en drumwerk, maar qua explosiviteit zeker infenieur. Dit ga ik nog héél lang heugen |
|
Alledrie de bands in bloedvorm, lekkere opkomst alleen wat korte sets naar mijn smaak. Verder absoluut niks op aan te merken en Between The Buried And Me was een zeer aangename verrassing. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-06-2008 12:13] |
|
Nog headwalks gespot bij Dillinger? |
|
BTBAM was super goed, veel te kort, en eigenlijk veel te netjes. Voelde dr niks bij maar was wel, ja, erg goed. Dillinger + Meshuggah ook teringgoed, en energiek. Maar overall vond ik alles wel te netjes klinken en ook iets te zacht (of ik word dover). Heb veel lompere concerten van ze meegemaakt (ik wil weer terug naar die goeie ouwe DEI-tour ). [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2008 0:41] |
|
Ik vond het echt focking vette shiiiiit! BTBAM kende ik verder helemaal niet maar klonk me erg plezierig aan de oren. Goeie opwarmer voor Dillinger, niet te druk en ruig maar wel gevarieerd. Dillinger vét energiek! Gaaf! Alleen een beetje jammer van die vent die de heletijd voor me stond en wanneer ik naar links ging hij ook... Meshuggah was mijn favoriet. Energiek en ik kan nog net iets meer volgen van Meshuggah dan Dillinger... Geluid klonk wel iets dof en zacht voor mijn gevoel... Ja mooi daggie zo! |
|
:grasscompanyshake: |
|
quote: :enveeltelangtreinen : |
|
quote:jah, tering |
|
Mooie optredens, maar optredens van de bands en met name van Meshuggah. Geluid stond ook te zacht bij hen, helaas. |
|
quote:Niet effe bellen of zo he www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Posten duidelijk moeilijk is Ik vond het een erg fijn concertje gisteren. Between the buried and me is een band waar ik al heel lang op had gewacht om die een keer te zien en mijn verwachtingen waren dan ook torenhoog. Die hebben ze dan ook maar deels kunnen waarmaken. Ze speelde geweldig maar d'r had van mij wel iets meer energie in hun optreden mogen zitten. En het optreden was gewoon te kort. Ik begon er net een beetje lekker in te komen (die laatste opus was geweldig!) en toen was het alweer voorbij. The Dillinger escape plan had ik al 1 keer eerder gezien dus de verrassing was er al vanaf. En toch heb ik het hele concert met open mond staan kijken. Die gasten zijn geen band maar een natuur fenomeen. Als een tornado razen ze over het podium. Geniaal gewoon! Wat een energie. Meshuggah was daarna een koude douche. Ik vind het laatste album best gaaf maar live blijft het een zaaddodend saaie band. Na 3 nummers sprak xPositivex de gevleugelde woorden: "Ik word een beetje sjachrijnig van deze band." En toen zijn we dus maar ergens gaan eten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
Is dat raar? Ze riepen bij mij namelijk precies hetzelfde gevoel op. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik snap het uitstekend. De contradictie dat iemand die zich PostitiveX noemt chagrijnig wordt, vond ik dan wel weer grappig |
|
BtBAM: + technisch gezien fantastisch - erg tamme show. - geluid stond erg zacht en de mix was niet helemaal lekker waardoor ik het niet zo over vond komen. DeP: heel mijn rechterkant is blauw. Gekneusde ribben, verrekte spieren, kan bijna niet meer lopen. Harde shit dus. + Greg nog nooit zo goed horen zingen + Gil deed mij amper terugverlangen naar Chris + Ben is een aardige peer - heb ze weleens energieker gezien. (ja, echt waar! haha ) Meshuggah was heer en meester, meer hoef ik niet te zeggen. Wat een godsgruwelijk strakke band, tering. ++ alles - ok, 1 puntje: geen toegift/ geen Lethargica (mijn favo nr van de nieuwe plaat) Over het algemeen: ++ alle bands + met 13 man met de trein naar Tilburg gaan + bier - tamelijk tam publiek -- (te) zacht geluid Al met al een erg geslaagde dag. |
|
quote: Moet je nagaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou, ik heb weinig meer toe te voegen op de bovenstaande posts. BTBAM klonk goed, maar na een half uurtje had ik er eerlijk gezegd ook wel weer genoeg van. Ik denk dat het leuker is als je er echt wat van kent. Maar goed, goed voorprogramma, want de zanger probeerde het publiek ook een beetje op te zwepen. Verder erg kalmpjes enzo. Dillinger Escape Plan klonk in het begon nogal mat qua geluid, maar dat werd na een aantal nummers alweer een stuk beter. Lekker energiek, leuke setlist, maar ik vond het concert in de Effenaar paar maanden terug toch beter. Meshuggah was gewoon teringvet. Hoef ik geen woorden aan vuil te maken. Bruut. Hard. Perfect. En erg tof om het hele publiek te zien headbangen :-D Lang geleden dat ik zoveel reactie uit t publiek heb gezien (nee echt, was een tof gezicht al dat ge- ) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Dankzij mijn vrienden van de NS heb ik Between the Buried and Me helaas moeten missen, daar baalde ik goed van. Gelukkig wist Dillinger mij wel weer op te vrolijken met een uiterst energieke show en brute muziek. Echt een vette band. Meshuggah vond ik daarna een beetje een koude douche. Ze begonnen met een immens slecht geluid, wat wel beter werd gedurende de show, maar na de intensiteit van Dillinger was het me gewoon wat te statisch. Ook raar dat ze na een uurtje ineens stopten en niet meer terug kwamen voor een toegift... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |