|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Oke dan: STRAND: -MbMarduk ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Amarantha -MbMarduk [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 27-02-2002 23:06] No regrets and no remorse... |
|
STRAND: -MbMarduk ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Amarantha -MbMarduk AZIË -Linknl |
|
STRAND: (als in: waarschijnlijk toch een W-eiland) -MbMarduk zelf al niet eens meer ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Amarantha -MbMarduk AZIË -Linknl (saaie meeting...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Effe voor den duydelikheyt: Ik had meer in gedachte van "camping op/stad in" dan "strand van" een W-eiland. Strand leek me eerder cool om met coolboxen vool drank en wat brandhout 's avonds te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-02-2002 23:22] |
|
Brandhout? Enig idee wat het Ardennen gebied boven alles bevat? En huisjes in de Ardennen lijken me cooler dan een dure camping of, nog erger, een appartement op een W-eiland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
OK. Nogmaals: dat van een W-eiland was VOORDAT iemand ook de Ardennen had genoemd. 'T is niet zo dat ik voor Ameland blijf lobbyen ofzo. They both sound great to me. |
|
Man man man, relax, ik loop je alleen maar een beetje te fokken... Tuurlijk WAS een eiland een groots plan, totdat iemand met het werkelijk briljante Ardennen offensief begon. Dat klinkt nog veel en veel beter! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Fuck zit weer op een verkeerde pagina te replyen [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 27-02-2002 23:41] Bazzio Attacks!!! |
|
STRAND: -MbMarduk ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Valorian666 [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-02-2002 23:45] |
|
Lijkt me gezellig Val. |
|
oe, ik wil dat plekje bij de reactor... lekker warm. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-02-2002 23:48] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmm... Dat ding is al een jaar of 15 gesloten geloof ik.. .. lijkt me wel een relaxed sfeertje.. industrial-black-metal... Jammer genoeg is het niet zo'n kerncentrale als die je altijd op tv ziet, met zo'n lompe schoorsteen.. .. Anyway.. ik zal niet langer de voortgang van het oorspronkelijke plan ondermijnen met niet makkelijk, zo niet onmogelijke en vrij dubieuze doch zeer interessante plannen... STRAND: -MbMarduk ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Geen optie |
|
quote: Geen tijd als je spreekt over radiation Ohh, en die laatste reply was niet pissed-off bedoeld hoor. Was ik nie. |
|
STRAND: -MbMarduk ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Geen optie -Azagthoth Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
STRAND: ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
STRAND: ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth |
|
STRAND: - Mörke ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth Dit slaat nergens op. |
|
STRAND: - Mörke ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar -Vinay KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 28-02-2002 0:30] |
|
STRAND: - Mörke ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
STRAND: - Mörke ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG - Suzanne I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
STRAND: - Mörke ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG - Suzanne Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dit is een luchtfoto van eht domein.. Wij zaten vorige keer in Les Dépendances.. Ik kan nog altijd niet aan de tarieven.. 'k Zal van 't weekend zelf eens bellen.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 28-02-2002 10:33] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm klinkt leuk...maar dan wil ik eigenlijk eerst weten wanneer.Ik moet rekening houden met schoolvakanties en de week 'op de camping' die ik m'n zoontje beloofd heb.Denk niet dat ZM-ers zitten te wachten op kids die meekomen. Maar wil eigenlijk wel mee,ikzag iemand ergens september posten,maar da's vast geen optie Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
STRAND: - Mörke ARDENNEN: -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -MBMarduk -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN: -Azagthoth MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |