|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
STRAND - Mörke ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Op 28 februari 2002 11:48 schreef Lord Morgoth het volgende: STRAND - Mörke ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) Ik heb wel zin om mee tegaan, het hang er alleen van af wat het precies word. Ga niet weer uitleg geven waarom. IK WIL WEL MEE als het kan Wiegen Meister ! |
|
STRAND - Mörke ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) |
|
STRAND - Mörke ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
STRAND - Mörke ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) - Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
STRAND - Mörke ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth -Lady Rose KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) - Sassette - Lady Rose bla...bla...bla... |
|
ik snap dat voor sommige de lokaties ver zijn, maar er kan niet met iedereen rekening gehouden worden. Soms zijn leuke dingen nou eenmaal wat verder weg. Denk aan een festival, das ook nooit om de hoek. Ik woon bijv in Noord-Holland, heb geen auto, geen idee hoe ik in de Ardenen kom, maar ik ben dr zeker bij Zeker na zondag wil ik het voor geen goud missen bla...bla...bla... |
|
Ik woon ook in Noord-Holland....misschien kunnen we wat regelen...maar goed, ik mag waarschijnlijk toch niet van mijn lieftallige moeder I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Wist je dat: je op Vlieland kan Skydiven? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Nee. |
|
quote: Als het helpt je moeder te overtuigen..... ik ben 23 en een ervaren babysitter bla...bla...bla... |
|
lol Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hahaha! tsja, misschien, ach we zien wel. waar in N-H woon je ergens? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik geloof dat Morke heel eenzaam gaat worden op dat strand. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ik hoop het. |
|
quote: Alkmaar bla...bla...bla... |
|
STRAND - Mörke -Cadaveria (alleen als het hard waait, en de zon niet schijnt. dit is het enige wat binnen het bereik van mijn butget zit.) ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) - Sassette [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-03-2002 9:30] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kunnen we niet naar zeeland gaan ??? In renesse hebben ze een leuke hardrock café, veel strand en bos. Je zit dicht bij België, voor een uitje. Tis maar een idee ? Wiegen Meister ! |
|
STRAND - Mörke -Cadaveria (alleen als het hard waait, en de zon niet schijnt. dit is het enige wat binnen het bereik van mijn butget zit.) ARDENNEN -Vargen -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) - Sassette - Snagger (mits het niet te ver is) UTRECHT ZUIPEN: Snagger Ik, Wil Schuurman |
|
quote: mag ik nog veranderen? Zo ja dan ga ik met snagger mee. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
misschien kunnen er meerdere meets georganiseerd worden en kunnen we een soort ZM agenda maken . |
|
quote: Geheel mee eens Wiegen Meister ! |
|
me too Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Goed idee.... *off-topic*.... Ik gaat weer uitloggen... moet naar de les, ajuus... *off-topic* Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |