![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: hahahaha gaaf!!! wij gan ieder jaar naar ameland, op de enigste camping waar ook jongeren mogen staan ![]() hmz okee, zie nu pas dat het een oud topic is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-03-2003 21:57] Je moeder. ![]() |
|
Gaaf he.. heb ik omhoog geschopt.. o jee, wat heersch ik toch weer ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
hehehe noujah, nieuwe plannen maken dan? ![]() Je moeder. ![]() |
|
pfff....de motteballenbak ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ik moet zeggen dat ameland best heerst, lekker 'rustig' (lees: geen overtollig trancevolk zoals op terschelling) ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Ban him! ![]() Ik ga niet mee overigens. Ik ben allergisch voor eilanden. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
al dat water he ![]() Je moeder. ![]() |
|
Best eng ja... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Ach nee joh, is lachen, beetje met gabbers ouwehoeren, speed snuiven, vet relaxed man! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Hmm.. Ik ook, maar daar heeft men de bier-techniek voor uitgevonden: elke dag 30 bier, en je voelt gegarandeerd niks meer.. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn dodenwaard-kerncentrale-kraak-meeting nooit van de grond gekomen is. ![]() |
|
quote: Als nog doen? ![]() ![]() |
|
STRAND - Mörke -Cadaveria (alleen als het hard waait, en de zon niet schijnt. dit is het enige wat binnen het bereik van mijn budget zit.) ARDENNEN -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile -General Skullfucker MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) - Sassette - Snagger (mits het niet te ver is) - FireFox - Sargoth UTRECHT ZUIPEN: -Snagger -Vargen -Wishmaster http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Hehehe de kernfabriek lijkt me een strak plan ![]() Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! ![]() |
|
Hmm.. Ik moet nog eens nadenken, maar ik denk da'k ook wel te vinden ben voor het Kerncentrale idee.. Hoe dacht je dat uit te voeren Vincent? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
jah! er worden weer oude koeien uit de sloot gevist.. dedewaard kraken hehe.. als er een beetje schappelijk plan komt, doe ik mee.. Zelfde geldt voor andere meetings trouwens ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |