|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hahahaha gaaf!!! wij gan ieder jaar naar ameland, op de enigste camping waar ook jongeren mogen staan hmz okee, zie nu pas dat het een oud topic is [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-03-2003 21:57] Je moeder. |
|
Gaaf he.. heb ik omhoog geschopt.. o jee, wat heersch ik toch weer Dit slaat nergens op. |
|
hehehe noujah, nieuwe plannen maken dan? Je moeder. |
|
pfff....de motteballenbak Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik moet zeggen dat ameland best heerst, lekker 'rustig' (lees: geen overtollig trancevolk zoals op terschelling) Je moeder. |
|
quote: Ban him! Ik ga niet mee overigens. Ik ben allergisch voor eilanden. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
al dat water he Je moeder. |
|
Best eng ja... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ach nee joh, is lachen, beetje met gabbers ouwehoeren, speed snuiven, vet relaxed man! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hmm.. Ik ook, maar daar heeft men de bier-techniek voor uitgevonden: elke dag 30 bier, en je voelt gegarandeerd niks meer.. Dit slaat nergens op. |
|
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn dodenwaard-kerncentrale-kraak-meeting nooit van de grond gekomen is. |
|
quote: Als nog doen? |
|
STRAND - Mörke -Cadaveria (alleen als het hard waait, en de zon niet schijnt. dit is het enige wat binnen het bereik van mijn budget zit.) ARDENNEN -Greycloak -Beli Mawr -Valorian666 -Amarantha -Rajackar -Vinay -Mordheim -Sharteel -Lord Morgoth KERNFABRIEK DODENWAARD KRAKEN -Azagthoth -Lord Morgoth -Shadow_Smile -General Skullfucker MAAKT NIET UIT WAAR, WORDT TOCH WEL GEZELLIG -voice of thunder -Suzanne -SQT (hoewel toch liever wel een kleeeiin beetje in de buurt, niet dat ik naar Rusland moet ofzo) -MBMarduk (zelfde als SQT) -Lord Morgoth -Shadow_Smile (onder voor behoud) - Errorx (als ik tijd hebt tenminste.) - Sassette - Snagger (mits het niet te ver is) - FireFox - Sargoth UTRECHT ZUIPEN: -Snagger -Vargen -Wishmaster http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Hehehe de kernfabriek lijkt me een strak plan . Vooral omdat ik in dat gehucht vijf jaar heb gewoond. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Hmm.. Ik moet nog eens nadenken, maar ik denk da'k ook wel te vinden ben voor het Kerncentrale idee.. Hoe dacht je dat uit te voeren Vincent? Dit slaat nergens op. |
|
jah! er worden weer oude koeien uit de sloot gevist.. dedewaard kraken hehe.. als er een beetje schappelijk plan komt, doe ik mee.. Zelfde geldt voor andere meetings trouwens "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |