|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ook :D My Soul To Hell For Company <3 |
|
quote: even mezelf quoten voor de lol My Soul To Hell For Company <3 |
|
hoi nina Fuck the world and fuck you |
|
Asrai, wel vet ja, maar niet qua muziek, wat een tranendal is die band. Boeiender |
|
ja, het is net departure kwa jankgehalte. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, bijna ja. Boeiender |
|
quote: hoi xD My Soul To Hell For Company <3 |
|
ik ga wel op dertien december eigenlijk.. iemand naar in Flames in oktober?? 'k moet nog zien of'k genoeg geld over heb aan't eind van de maand voor mijn ticket en 'k twijfel nog voor 't female voices fest op de dag van Kittie en Otep iemand daarheen? [Dit bericht is gewijzigd door PraiseTheWhore op 11-09-2008 20:17] My Soul To Hell For Company <3 |
|
quote: Please grown up! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Please learn English. |
|
Ik ben er ook bij ^^ Heb er zin in! |
|
Ik ben erbij in de 013 en nu maar hopen dat Anneke van Giersbergen nog een nummertje meezingt met Moonspell :-) |
|
quote: Oeps! Dikke vingers! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ben erbij in Hof Ter Lo. Vooral voor Gorgoroth, maar ben ook benieuwd om CoF nog eens live te zien, het is ondertussen alweer 4 jaar geleden dat ik ze nog eens gezien heb. En Moonspell en Septic Flesh zijn altijd leuk meegenomen Faustian Spirit of the Earth |
|
Aanwezig in 0 13 Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: heb ik nog een heel leven de tijd voor, hoewel dat ook niet zo erg lang zal duren, omdat ik daar te veel voor rook. opgroeien in trouwens een relatief begrip. Een 'volwassene' is eigenlijk nooit volwassen. ouder worden is een dynamisch proces. tot op het moment dat je begint af te takelen, leer je nog, en vorm je je persoonlijkheid. Dit betekent dat een mens eigenlijk nooit volwassen is, en dus nooit opgegroeid. of toch niet compleet. En dan nog iets: ik deed dat niet om kinderachtig te doen, maar gewoon voor de lol ik ben een impulsief person, en ik geef bijna altijd toe aan mijn impulsen, zonder mij er ooit voor te schamen of slecht over te voelen. Dit ga jij niet veranderen, ik ben een vrij persoon, en als je nu irritant wilt gaan doen, doe dat dan alsjeblief op een ander, 'k hou niet zo van mensen die mij afzeiken, omdat ik dingen zeg en doe die anderen niet begrijpen omdat ik nou eenmaal anders ben dan jij. Mijn fantasie reikt blijkbaar gewoon verder dan de jouwe en is ongetwijfeld opwindender ook :D [Dit bericht is gewijzigd door PraiseTheWhore op 13-09-2008 12:27] My Soul To Hell For Company <3 |
|
quote: dikke vingers?? Tussen de W en de N staan er nog 4 letters, namelijk de X, de C, de V en de B.. héél erg dikke vingers als je 't mij vraagt... My Soul To Hell For Company <3 |
|
:') Je moeder. |
|
quote: @ hele topic Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Even quoten, gewoon omdat het kan! :') Op je knie en pijp voor genade! |
|
en dan zegt ghaal dat hij geen humor heeft... |
|
Ja en? Wat is je punt? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ik denk niet dat het Jeroen's bedoeling was jou af te zeiken Nina! Het was waarschijnlijk meer een losse melig bedoelde opmerking net als de jouwe! Gevoel voor humor verschilt nou eenmaal en als jij het grappig vond jezelf eens te quoten denk ik dat niemand daar echt moeite mee heeft! Zolang je het niet elke dag doet. Want dat is off-topic net als dit verhaal trouwens Gaaaaaaahl! Bla |
|
Damn, één onnozel grapje brengt hier veel teweeg.. anyway, gaat er nog iemand op dertien december in Hof ter Lo?? Of is het merendeel hier Nederlands? My Soul To Hell For Company <3 |
|
Belgische Freak Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |