|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Weinig belgen hier...... |
|
Gaat allemaal wel over als je 18 wordt. |
|
Ik ben er ook bij; in Antwerpen welterverstaan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat DENK je.. Ik ken er genoeg die het tegendeel bewijzen.. En dan nog, 't is niet dat je van vandaag op morgen opeens volwassen bent hoor.. Zoals ik ergens in deze topic al vermeld heb geloof ik, is opgroeien en volwassen worden een dynamisch proces en eindigt dat proces pas als je af begint te takelen. (Dat betekent dus dat je eigenlijk nooit volwassen bent. -met dank aan de psychologie) My Soul To Hell For Company <3 |
|
Oke, sorry. |
|
quote:Dat zou voor mij ook nog weleens een optie kunnen zijn. 013 ga ik niet halen vrees ik.. |
|
quote: Niet hard op mijn echte naam hier uitspreken, dat is niet trve hoor! En ik zeik niemand af, ik hou van jullie allemaal! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Weet iemand het speelschema? |
|
quote: Zou inderdaad zeer handig zijn, aangezien ik meestal pas rond 18:00 uur in Eindhoven (thuis) ben en dan nog naar de 013 moet. Vandaar dat ik dit topic even een *schop* geef an evil incarnation of DEATH! |
|
Zou handig zijn ja, dat speelschema....wil nu alleen Gorgoroth zien maar ben pas laat thuis van werk en heb nog wel een ritje voor de boeg alvorens ik daar kan zijn. Wil dus niet voor niks afreizen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cradle of Filth 21.30 - 23.00 Gorgoroth 20.25 - 21.10 Moonspell 19.20 - 20.05 Septic Flesh 18.30 - 19.00 Asrai 17.40 - 18.10 |
|
quote: Gewoon, omdat het kan :') Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wiiiiihiiiiii whiiiiiiii morgen zie ik Dani dan eindelijk! Ik hoop dat ik mijn broek droog kan houden, voor de zekerheid maar een extra Tena Lady meenemen. |
|
quote: Uiteraard voor Gorgoroth aanwezig an evil incarnation of DEATH! |
|
+1 en Moonspell en vooral vanwege het feit dat ik gratis naar binnen kan, als ik hier voor had moeten betalen was ik niet gegaan. |
|
quote: En spreek me eens aan als je me herkend, ik draag een roze overhemd! Kan je me mooi trakteren op een Red Bull |
|
quote: Ik zal kijken hoeveel Cradle-groupies ik vanavond zie met roze kledij aan an evil incarnation of DEATH! |
|
Rond 17:30 uur richting de 013 vanuit Eindhoven en dan maar hopen dat ik nog iets van Septic Flesh mee kan pikken.... an evil incarnation of DEATH! |
|
ben benieuwd! alaaf |
|
quote: Als je om die tijd de trein hebt, makkelijk. |
|
quote: Nee auto, trein is klote vind ik....., maar misschien dat ik het nog wel ga redden. an evil incarnation of DEATH! |
|
Net terug.. Asrai gemist, maar Septic Flesh was voor mij de trip wel weer waard; ultrakorte set natuurlijk, maar toch zeker zeer genietbaar! Toen ik er toch was Moonspell gekeken en dat was hun beste show die ikooit van ze heb gezien! Goeie belichting, mooie backdropanimaties zeer goed geluid en een goeie songkeuze en het duurde net lang genoeg; hulde! Gorgoroth verwachtte ik niet veel van, maar de strot van die zanger is indrukwekkend; veel lange screams en een band die van tijd tot tijd een goeie groove erin legt; alleen jammer van die lelijke naaktmodellen; de vrouwen hadden geen tieten maar dan wel weer een riante dot schaamhaar; het idee was op zich wel leuk.. Cradle of Filth eigenlijk niet meer meegemaakt; de zanger is allang niet meer bij stem en hoewel de band wel aardig speelde was de show zeer sober met alleen een grote backdropprojectie. Al met al een leuk avondje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Prima avond achter de rug! Ik denk dat Septic Flesh net aan het spelen was toen we binnen kwamen. Dit was een goed optreden, niets meer, maar zeker ook niets minder. Daarna Moonspell, tja al verschillende malen gezien, maar gisterenavond was wederom geweldig! Gorgoroth was super, de bijzondere aankleding (lees naaktkleding), was vermakelijk, buiten dat om, was de keuze van de nummers prima! Hard! Cradle of Filth, viel me niet tegen, had erger gekund. De wat oudere nummers waren nog goed te doen eigenlijk. Wel aardig om een keertje te hebben gezien, maar het mag bij deze ene keer blijven. Drank in de 013 is trouwens wel belachelijk duur. an evil incarnation of DEATH! |
|
Het was er prima concert, even de bands op een rijtje: - Asrai Mijn god, wat een bagger. Echt, moest dit nu? - Septic Flesh Ze speelde erg goed, geen commentaar. - Moonspell Ook een goede live performance. - Gorgoroth Er sterke performance en die naakte mensen waren ook wel grappig. Overigens wees Gaahl verdacht veel naar mij en de persoon met wie ik er was (hij ving nog 1 drumstick van Moonspell). - Cradle of Filth De aankleding was wat mager (die enorme 'pop' was echt debiel) maar het klonk allemaal wel goed. Overigens wel grappig dat Dani die vrouwelijke vocalen (min of meer) improviseerde bij "The Twisted Nails of Faith".. Overigens was het drinken er veel te duur. Daarnaast, weet iemand of er al ergens foto's of iets dergelijks online staan? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 04-12-2008 14:26] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |