|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij is ook geen satanist. Dit zei hij onlangs in een interview: "No, for the world I am a satanist, because the world is christian! But personally satan and christianity has nothing to do with my life!" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat een gelul dus. Triest figuur. Boeiender |
|
quote:En dat kun je zeggen zonder iemand te kennen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zeker wel, als hij zoals in dat Veronica filmpje afgeeft op "christianity" en later aangeeft dat het niets met zijn persoonlijke leven te maken heeft ben je voor mij een triest figuur. Boeiender |
|
quote:Kom op zeg, jij moet toch wel beter weten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Och, dat dat filmpje niet representatief is snap ik ook wel, maar zoals jij al in jouw post aangaf lult hij zichzelf tegen. Boeiender |
|
Nou, als je die woorden gewoon leest zoals ze er staan, zonder er allerlei andere gedachten of vooroordelen bij te halen, dan spreekt hij zich in geen enkel woord tegen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nou, daar kan je over twijfelen: quote: Als je zo stelt dat de wereld christelijk is, dan heeft dat ook te maken met zijn persoonlijk leven. Maar goed, je mag van mij fan van hem wezen hoor. Boeiender |
|
quote:Hij zegt dat de WERELD hem ziet als satanist. Persoonlijk heeft dat niks met zijn eigen leven te maken. Zo moeilijk is dat niet Enne, dat heeft verder niks met wel of niet fan zijn te maken hehe. Ik ben niet eens ergens fan van. Dat ik muziek (of kunst of sportieve prestaties of acteerprestaties of whatever) kan waarderen wil niet zeggen dat je fan bent Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehehe, hij zegt dat de WERELD christelijk is, en dat heeft alles met zijn eigen perceptie te maken, dus ook met zijn leven / zienswijze. Zo moeilijk is dat niet. Boeiender |
|
Praat ik hier tegen een muur? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik wel denk ik. Boeiender |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Offtopic, ben je nog in de buurt deze week om ons Cadavertje te ontmoeten? Boeiender |
|
quote:Zij zou ook bij Mira langsgaan en ik was gevraagd ook langs te komen...ik ben alleen de datum vergeten Effe checken dus want het zou kut zijn als ik op de verkeerde dag voor de deur sta Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat was volgens mij de 29e, dan ben ik ook van de partij. Boeiender |
|
Hey Hub, ik heb je al een bericht gestuurd op Myspace over 29-12! Waar is Blonde Rockgod trouwens gebleven? Mr N? Zie jullie maandag in elk geval Bla |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |