|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
TESTAMENT Dynamo, Eindhoven 3 juni [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-04-2008 19:36] |
|
Godver, dan ben ik in Duitsland |
|
oewh vet! maar dan zit ik waarschijnlijk in Berlijn of kom net terug. Even afwachten. |
|
MySpace: 06/02/08 Stuttgart, Germany - LKA Longhorn 06/03/08 Eindhoven, Netherlands, Holland - Dynamo Club 06/05/08 Solvesborg, Sweden - Sweden Rock Fest 06/06/08 Tampere, Finland - Sauna Open Air Fest 06/07/08 Athens, Greece - Gagarin 205 06/08/08 Thessaloniki, Greece - Hydrogios 3 juni dus |
|
quote: klopt, ik was weer in de war met de Amerikaanse aanduiding van de datum als iemand de titel kan veranderen? |
|
Chips, die dag moet ik naar Edinburgh voor een cursus... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Mooi, dan kan ik er wel bij zijn |
|
quote: Oh ja, ik zeg dat ik niet kan en dan zeg jij dat jij er wél bij kan zijn... Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
06/02/08 Stuttgart, Germany - LKA Longhorn 06/03/08 Eindhoven, Netherlands, Holland - Dynamo Club 06/05/08 Solvesborg, Sweden - Sweden Rock Fest 06/06/08 Tampere, Finland - Sauna Open Air Fest 06/07/08 Athens, Greece - Gagarin 205 06/08/08 Thessaloniki, Greece - Hydrogios --- Wie verzint die toerschema's van die gasten? Stuttgart - Eindhoven (OK) Eindhoven - Solvesborg (2 dagen dus OK) Tampere - Athene Dan kun je fatsoenlijk slapen wel vergeten. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Eindelijk zeg. Het zou tijd worden. Voorverkoop begint zaterdag bij Dynamo, over 2 weken bij Ticket service. |
|
aanwezig |
|
quote: Ik drink er wel een extra voor jou dan |
|
Cool! Aanwezig ovb :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vet! |
|
quote:Wa kostda? |
|
quote: Is goed! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Onder andere bekend van de wereldhits Suzanne en Dikkertje Dap. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ow wat naar...fokkin ver weg Dont drink and drive get high and fly |
|
Kaartje binnen |
|
Aanwezig denk ik. |
|
Rattemans, gaat u ook? |
|
quote: Das wel de bedoeling ja!! |
|
quote: Wel eens van een vliegtuig gehoord? |