|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt dan minstens 3 keer Testament dit jaar |
|
quote:Mooi zo. Dan contacteer ik u daar nog wel over |
|
Aanwezig net zoals 4 juli Forbidden |
|
Ik hoop dat ik ze 3 juni nog kan meepakken ... hangt van het reisschema af. Maar zie ze zeker bij Rockhard en op Sauna Open Air, Tampere. |
|
Euhj, dat vind ik niet leuk.. Wel aanwezig bij Forbidden. |
|
quote: Hehe voor mij ook zag ik net |
|
The New Order is aanwezig. Hail to Testament |
|
quote:Mooi. Moch 1 der heren onverhoopt te veel hebben gerookt/gedronken dan komt dat dus nog wel goed |
|
Ook hier is de voorverkoop vandaag voor begonnen bij ticket service. Bij Dynamo zijn ook nog enkele kaarten beschikbaar. |
|
|
|
Wie gaat supporten? |
|
Setlist van hun show in de Machine Shop in Flint, Michigan, van afgelopen donderdag. Reden genoeg om te gaan, lijkt me zo! Over the wall Into the pit Apocalyptic city P.W.Y.P New order Electric crown More than meets the eye Low Trail of tears Henchmen Souls of black The Evil has landed The preacher DNR Three days of darkness Alone in the dark and Disciples of the watch. |
|
|
|
Brute setlist |
|
quote: What????? over the wall en apocalyptic city in 1 set Nu maar hopen dat het ook in Eindhoven zo is [Dit bericht is gewijzigd door Nosence op 03-05-2008 20:02] |
|
Goede setlist, misschien nog Raging Waters. En voor een echte obscure verassing Do or Die. |
|
Of C.O.T.L.O.D. |
|
Hmmmm, Burnt Offerings en Trial By Fire... Bareuh... |
|
Ben ik nou raar als ik liever naar een concert ga en me laat verrassen met een goeie setlist? Da's toch net zoiets als uitslagen verklappen in het voetbaltopic? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee. Ik heb dat eigenlijk net zo. Maar ik kan het niet laten om even snel te kijken. Ik kijk ook nooit in het voetbaltopic voor ik de samenvattingen op TV heb gezien. Bareuh... |
|
Fall Of Sipledome zou ook weleens snoeihard heerschen Al bekend trouwens wie er gaat drummen op deze tour |
|
Tjakka, toch aanwezig |
|
Helaas niet aanwezig zoals het er nu naar uitziet |
|
How come? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |