|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lang verhaal |
|
quote:Paul Bostaph toch? |
|
quote: IK was er eind april even langs geleden, maar toen was het alleen We-music. Heb je een straatnummer, of is het dat pand direct bij de overweg geworden (ja, ik woon in de buurt); ik moet alleen overdag werken, anders had ik wel wat signeerwerk Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
445 Tongelresestraat 445, we zaten eerst op 451, toen was het idd alleen we-music, nu zijn we samen gegaan in een groter pand samen met Bullit/Metalzone 20 meter verder dan het oude pand. |
|
Dus de Metalzone/Bullit is al wel open? Ik kon 't ook ff niet vinden namelijk. |
|
Laat dat maar rond een uur of 4, half 5 zijn. Iets eerder mag wel. Ik moet en zal mijn limited edition gesigneerd laten hebben. Kan alleen niet eerder aanwezig zijn dan een uur of half 4 hehe. |
|
HEUY!!!! Vette shit....nieuw album knalt als een tierelier |
|
quote:Vorige week zaterdag was alles gesloten. Ik ben daarom toen maar naar Feedback gegaan |
|
Volgende week dinsdag dus, ik heb er zin an! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ohja dit is inderdaad volgende week ook alweer. Drukke concert/festivalplanning voor juni. |
|
Zow... goed dat iemand dit even heeft geupt inderdaad. Dat is alweer bijna. Toch maar eens gaan kijken of ik ga. Iemand enig idee wie er als support komt? [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 28-05-2008 19:23] You're running in circles |
|
Vandaag kaartjes gekocht! .. |
|
Hmpf, ik ga maar niet. Kost me allemaal net iets teveel met alle festivals en andere concerten in de planning. |
|
quote:Outburst |
|
Signeer sessie Testament bij Bullit/Metalzone tussen 18 en 19 uur op dezelfde dag, Tongelresestraat 445, Eindhoven ! |
|
quote: Aanstaande zondag is de officiele opening (1 juni) koopzondag, van 12 tot 17 uur open, met optredens van bands (Johnny Cash tribute band, nog iets en ondergetekende) |
|
Dan kom ik wel ff kijken. Dat hele eind lopen richting Tongelrese straat moet lukken. |
|
quote: munne scootert staat ter beschikking haha! |
|
quote: Ah mooi, eindelijk weer een meerdaags festival in Eindhoven (rollator lenen?) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Aanwazig! Iemand (Judge?) enig idee hoe laat Outburst en hoe laat Testament ongeveer beginnen? Denk niet dat ik er op tijd kan zijn (19.00 uur deur open?). Op je knie en pijp voor genade! |
|
Outburst speelt om 19u30 Ik schat dat Testament rond 21u00 begint. |
|
ben erbij uiteraard. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hrt personeel moet er om 18:30 zijn, dus om 19:00 zal de zaal open zijn. Over een andere opening, de Metalzone; we waren er nog even vrijdag heengeweest. Het is nog druk in opbouw (volgens mij moeten er nog wat CD-kes in de bakken, en een pinbetaalapparaat zou fijn zijn) maar het is weer eens lekker een platenzaak te kijken met veel keuze en niet alleen de grote namen. Ik heb de vriendin blij kunnen maken met een bandje dat ze nog niet kende... Maar goed, morgen Testament!!! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik kom binnenkort wel een keer langs. Ik heb nog een gitaar die grondig onder handen genomen dient te worden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |