IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iced Earth Vorige pagina | Volgende pagina
Trotz
Usericon van Trotz
Posted 02-06-2003 21:03 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Hmm, Barlow was inderdaad erg goed, erg passend ook in het geheel.
Een vervanger vinden die Barlow kan evenaren zal moeilijk worden.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 21:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ook de on-stage presentatie; want Iced Earth live was altijd voornamelijk een boomlange dude met bloot bovenlijf en lange rooie krullende manen...heb ik mij laten vertellen door meiden


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 21:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 17:59 schreef helmet het volgende:
Hmmm, okay, dan maar in dit topic:

#@(%*(%#%$(@#@59 gloeiende.. gloeiende...

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1386.html




Jezus wat de fuck is dat nou voor lamme kutreden om te kappen met een band zeg..

POWER-metal is het toch? Toch geen PUSSY-metal


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 21:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Daarom:
De "pussy" wordt door zichzelf uit de band "ge-purged"


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-06-2003 21:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zonde Gaan de geplande optredens eigenlijk nog wel door?


Bazzio Attacks!!!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-06-2003 1:27 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ze hebben maar 1 optreden staan: Wacken. Ik hoop dat ze die nog doen...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-06-2003 9:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Shit... slecht nieuws, en een nog slechtere timing...

Als die dude niet meer meezingt op Wacken dan betwijfel ik of het echt een leuk optreden gaat worden.. hij behoorde naar mijn mening tot een van de beste zangers in zijn genre! en is dus nagenoeg onvervangbaar ...... wat Wacken dus nog minder zou maken, en ik vond de line-up dit jaar al zo zwaar klote.. (Iced Earth was voor mij een van de weinige toffe bands)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-06-2003 12:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 juni 2003 19:10 schreef Midnight het volgende:
je kon toch gewoon een nieuwe topic aanmaken mbt Iced Earth?
Eh, nou, het loopt al over van de Iced Earth topics, dus ik dacht dat dit wel een handige oplossing was. Dat mensen niet kunnen lezen (tja, dat krijg je met die Limbo's he ) kan ik niets aan doen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-06-2003 12:53 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Als je net zo'n verschrikkelijk nieuws krijgt kan ik me voorstellen dat zelfs de Limbo's een beetje van slag raken. Als dat optreden op Wacken niet doorgaat, verknalt dat echt m'n hele zomervakantie.


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 19-08-2003 8:30 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

Iemand bootlegs video's van Iced Earth?


Fuelled By The Venom Of Hatred


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-08-2003 11:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 8:30 schreef NJCB het volgende:
Iemand bootlegs video's van Iced Earth?



Live in Athene.. 99


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 19-08-2003 12:09 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

quote:
Op 19 augustus 2003 11:48 schreef Valorian het volgende:
Live in Athene.. 99


En is er enige manier waarop ik die ook kan vastkrijgen? Wat is de lengte/kwaliteit ed


Fuelled By The Venom Of Hatred


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-08-2003 14:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 12:09 schreef NJCB het volgende:
En is er enige manier waarop ik die ook kan vastkrijgen? Wat is de lengte/kwaliteit ed


Via mij wordt zeer lastig.. ik heb hem op video maar heb zelf maar 1 videorecorder..

Wat je kan doen is:

e-mule downloaden en via www.eselmetal.de de video downloaden. E-mule is zo'n peer-2-peer download programma en eselmetal is een site met zo'n 4000 albums en video's , dwz, links.. er staat dus niets op die site maar zodra je op de link klikt wordt de file toegevoegd in je e-mule en als een dan users online zijn met die file dan wordt er gedownload... het kan een tijdje duren, afhankelijk van de populairheid van de file.. maar het meeste komt uiteindelijk toch wel..

Anyway, ze hebben op die site 'live in athens' staan, 350 mb, dus niet bijster goede kwaliteit maar ok.. en 'live in montreal' ..



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-08-2003 14:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

de kogel is door de kerk:

Former JUDAS PRIEST Singer TIM OWENS Officially Joins ICED EARTH! - Aug. 20, 2003

Former JUDAS PRIEST frontman Tim "Ripper" Owens has officially joined ICED EARTH as the band's new lead singer, according to a posting by ICED EARTH mainman Jon Schaffer on the group's web site.

"Well everyone, it is official," Schaffer writes. "Tim Owens is the new frontman and lead vocalist of ICED EARTH and I couldn't be happier!

"There is no doubt that fate has played a big part in our lives in these last few months and I truly believe that this is the way it was meant to be. Everything happens for a reason!!

"Tim did an outstanding job on [the new ICED EARTH album, 'The Glorious Burden']. In 5 very relaxed days he nailed the parts, and I mean NAILED them, and I don't think I've ever laughed as much and had as much fun in the studio before. He is definitely bringing new life into the band and the future looks very bright for us as a team. Tim knows who he is, what he stands for and is very dedicated, and he's funny as hell, all very important traits!

"One of the greatest things about all of it is that 'The Glorious Burden' is a new beginning. I'm very, very excited to see what Tim and I can do together as a writing team. There is real chemistry between the two of us and I'm 100% confident that [ICED EARTH]'s best work is in our future. I feel like I'm 10 years younger and am having more fun than I've ever had before. I see us having a very long and fulfilling career together!

"The art is done and the layouts are almost there and before you know it the best ICED EARTH album to date will be unleashed. In my opinion, nothing we've ever done comes close to 'The Glorious Burden'. It is by far the best album so far, in all ways, writing, performance and spirit. It is now the way it was meant to be!

"On another bit of news my historical collectibles shop is now open. We are open Friday & Saturday 10:00am to 8:00pm and Sunday 10:00am to 6:00pm. It is truly one of the most unique places in the country. If you love history, art, miniatures, models, battlefield relics, etc.. you've got to come and see Spirit of '76 Collectibles. The web site is in the works and you can get a good look at the shop and a sample of our products at www.spirit-of-76.com. The site is being handled by Todd Brown and he's working on it pretty steadily so try to check back often.

"Look for ICED EARTH on our 'Glorious World Tour' starting in early 2004. I'm so psyched I can hardly wait!!

"The Revolution Is Closer Than Ever Before!!

ICED EARTH's "The Glorious Burden" is due in the fall through SPV Records.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 20-08-2003 15:29 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

ben echt benieuwd hoe 'the ripper' het er vanaf zal brengen Matt had een perfecte stem!!! kippevel kreeg ik bij nummers als Watching Over Me, Melancholy, Ghost Of Freedom,...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-08-2003 16:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 14:31 schreef Sharteel het volgende:
de kogel is door de kerk:

"Tim did an outstanding job on [the new ICED EARTH album, 'The Glorious Burden']. In 5 very relaxed days he nailed the parts, and I mean NAILED them, and I don't think I've ever laughed as much and had as much fun in the studio before. He is definitely bringing new life into the band and the future looks very bright for us as a team. Tim knows who he is, what he stands for and is very dedicated, and he's funny as hell, all very important traits!



Die kan Matt in zijn zak steken.


Bazzio Attacks!!!


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 20-08-2003 17:09 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

quote:
Op 19 augustus 2003 14:06 schreef Valorian het volgende:
Via mij wordt zeer lastig.. ik heb hem op video maar heb zelf maar 1 videorecorder..

Wat je kan doen is:

e-mule downloaden en via www.eselmetal.de de video downloaden. E-mule is zo'n peer-2-peer download programma en eselmetal is een site met zo'n 4000 albums en video's , dwz, links.. er staat dus niets op die site maar zodra je op de link klikt wordt de file toegevoegd in je e-mule en als een dan users online zijn met die file dan wordt er gedownload... het kan een tijdje duren, afhankelijk van de populairheid van de file.. maar het meeste komt uiteindelijk toch wel..

Anyway, ze hebben op die site 'live in athens' staan, 350 mb, dus niet bijster goede kwaliteit maar ok.. en 'live in montreal' ..




Welke server kan ik hier het beste voor gebruiken? Want dië bucht wil maar niet starten met downloaden, ofwel doe ik iets serieus verkeerd. Uitleg?



PS. It really sucks that Tim Owens is now a bandmember of Iced Earth. Matt's the best vocalist ever.


Fuelled By The Venom Of Hatred


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-08-2003 17:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:09 schreef NJCB het volgende:
Welke server kan ik hier het beste voor gebruiken? Want dië bucht wil maar niet starten met downloaden, ofwel doe ik iets serieus verkeerd. Uitleg?


Server maakt in principe niet uit. Zijn er wel bronnen, dan moet je gewoon ff geduld hebben; eMule werkt het beste als je je computer en eMule 24/7 laat draaien. In het ergste geval zijn er helemaal geen bronnen (dan heeft blijkbaar niemand dat bestand meer in zijn share). En dan heb je in wezen gewoon pech gehad...

quote:
Op 20 augustus 2003 17:09 schreef NJCB het volgende:
PS. It really sucks that Tim Owens is now a bandmember of Iced Earth. Matt's the best vocalist ever.


Well, get over it. Als Iced Earth door wil, moeten ze wel een andere zanger nemen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-08-2003 8:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

YES!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 21-08-2003 11:41 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

quote:
Op 19 augustus 2003 14:06 schreef Valorian het volgende:
Via mij wordt zeer lastig.. ik heb hem op video maar heb zelf maar 1 videorecorder..

Wat je kan doen is:

e-mule downloaden en via www.eselmetal.de de video downloaden. E-mule is zo'n peer-2-peer download programma en eselmetal is een site met zo'n 4000 albums en video's , dwz, links.. er staat dus niets op die site maar zodra je op de link klikt wordt de file toegevoegd in je e-mule en als een dan users online zijn met die file dan wordt er gedownload... het kan een tijdje duren, afhankelijk van de populairheid van de file.. maar het meeste komt uiteindelijk toch wel..

Anyway, ze hebben op die site 'live in athens' staan, 350 mb, dus niet bijster goede kwaliteit maar ok.. en 'live in montreal' ..




Misschien een domme vraag: maar is het normaal dat da e-mule gedoe zo pokketraag is, de download snelheid ligt niet hoger dan 5kB/sec? Is er enige manier waarop ik dit kan veranderen zodat die snelheid toch wel wordt opgedreven, zodat die ongeveer dezelfde speed heeft als kazaa?
Het lukt wel om te downloaden, maar voor bevoorbeeld een b estaznd te downloaden van 150Mb heeft ie zeer 1Hr nodig, en dat is toch wel lang? Misschien enige uitleg van veelgebruikende "e-mule-users"?

Iced Earth all the way !!!


Fuelled By The Venom Of Hatred


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-08-2003 12:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 11:41 schreef NJCB het volgende:
Misschien een domme vraag: maar is het normaal dat da e-mule gedoe zo pokketraag is, de download snelheid ligt niet hoger dan 5kB/sec? Is er enige manier waarop ik dit kan veranderen zodat die snelheid toch wel wordt opgedreven, zodat die ongeveer dezelfde speed heeft als kazaa?
Het lukt wel om te downloaden, maar voor bevoorbeeld een b estaznd te downloaden van 150Mb heeft ie zeer 1Hr nodig, en dat is toch wel lang? Misschien enige uitleg van veelgebruikende "e-mule-users"?

Iced Earth all the way !!!


Ach... het is nou eenmaal een zeer langzame oplossing.. bij mij komt het ook niet vaak boven de 5 kb inderdaad.. sommige cd's staan er al weken in de wachtlijst... het enige echte voordeel van e-mule is dat je cd's niet nummer voor nummer bij elkaar hoeft te zoeken... maar als je toevallig veel schijfruimte enzo hebt kan je beter voor Direct-Connect gaan en dan een metalserver opzoeken...


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 03-10-2003 18:01 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

De tourdates van Iced earth zijn bekend!!!

ICED EARTH European tour dates:

Mar. 19 – Antwerpen, BEL - Hof Ter Loo
Mar. 20 – Hardenberg, NETH - Podium
Mar. 21 – London, UK - Mean Fiddler
Mar. 22 – Paris, FRA - Elysee Monmatre
Mar. 23 – Lyon, FRA - Transbordeur
Mar. 25 – Madrid, SPA - Aqualung
Mar. 26 – Bergara, SPA - Sala Jam
Mar. 27 – Barcelona, SPA - Razzmatazz
Mar. 29 – Milan, ITA - Rolling Stone
Mar. 30 – Pratteln, SWI - Z7
Apr. 01 – Köln, GER - E-Werk
Apr. 02 – Nürnberg, GER - Löwensall
Apr. 03 – Filderstadt, GER - Filharmonie
Apr. 04 – Wien, AUT - Planet Music
Apr. 06 – Hamburg, GER - Docks
Apr. 07 – Malmö, SWE - KB
Apr. 08 – Gothenburg, SWE - Karen
Apr. 09 – Stockholm, SWE - Arenan
Apr. 11 – Helsinki, FIN - Nosturi

dat word weer gaaf!

Bron: Blabbermouth


Ik distancieer me volledig van ZM


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2003 18:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:01 schreef ZeroTheHero het volgende:
De tourdates van Iced earth zijn bekend!!!

ICED EARTH European tour dates:


Mar. 20 – Hardenberg, NETH - Podium
dat word weer gaaf!

Bron: Blabbermouth



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Woohooooo!!!! *spring, stuiter, blij*
Iced Earth op fietsafstand!!!!!!!!!!

*is blij *



..."Hate can only create more hate"...


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 03-10-2003 18:05 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

Voor mij ook
eindelijk iced earth live


Ik distancieer me volledig van ZM


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-10-2003 18:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ja, godverdomme, welke smeerlap heeft bedacht dat ze maar een keer in nederland hoeven op te treden?
En dan ook nog zo'n kankereind hiervandaan.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen