IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iced Earth Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 17:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Overigens zie ik net dat de gewone Europese versie, de voor de fervente Anti_US freaks 'aanstootgevende' nummers niet bevat. Deze staan enkel op de US-persing en de Limited ed. digipak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-01-2004 17:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Godver dus heb ik teveel betaald

eigelijk best wel stom, ik heb The Reckoning EP.. die kan ik net zo goed wegsmijten. alle nummers van de EP staan op de limited edition


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-01-2004 19:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 17:48 schreef Tormented soul het volgende:
Godver dus heb ik teveel betaald

eigelijk best wel stom, ik heb The Reckoning EP.. die kan ik net zo goed wegsmijten. alle nummers van de EP staan op de limited edition


Dat gevoel heb ik ook zo'n beetje, bij die "Melancholy" had je nog wat onuitgebrachte covers...nu een sticker...hmm

Vandaag overigens eindelijk mij IE collectie compleet kunne maken:

"Days of purgatory" 2de hands gevonden


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-02-2004 17:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-02-2004 17:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



GODVERDOMME!!!


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-02-2004 18:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

En we hadden net kaarten gehaald Dit is écht jammer..
'k Hoop dat de tour wel weer doorgaat als Schaffer weer op de been is.. Maar dat zal wel, hij heeft het telkens over 'uitstellen' i.p.v. 'aflassen'..


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-02-2004 18:07 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Was de vorige keer ook zo, die tour komt er echt wel...

TOCH is het flink klote!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-02-2004 18:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Komt me wel mooi uit eigenlijk, hoop dat ze het de volgende keer niet middenin een repetitieweek plannen.
En mijn "chauffeur" heeft zo wat extra tijd om zijn rijbewijs te gaan halen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2004 18:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Godverdomme!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 04-02-2004 19:02 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

NEEEEEEE niet alweer godverdomme!!!!!!!
Het is me ook echt niet gegund he


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 05-02-2004 14:19 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hmmm, ik vond het ook wel kut totdat tot mij doordrong dat ik 20 maart op wintersport was (vreemd genoeg had ik daat eerder niet bij stilgestaan), kaartjes blijven waarschijnlijk toch wel geldig, ik hoop alleen dat de nieuwe datum mij ook een beetje uitkomt...


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-02-2004 14:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 februari 2004 14:19 schreef Pil het volgende:
kaartjes blijven waarschijnlijk toch wel geldig
Voor 013 iig wel, zie ook het aangepast bericht op de voorpagina.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-05-2004 11:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 mei 2004 11:11 schreef Deathrow in een gesloten topic het volgende:
HAIL!

het zal inmiddels dus bekend zijn dat iced earth een nieuwe drummer heeft. En dat deze de plaats op graspop 2004 inneemt van Richard Christ. De nieuwe drummer is: "Bobby Jarzombek".

Ik dacht dus, NIEMAND kan CHRISTY vervangen. Maar ik heb nu mijn twijfels. Zoiezo zijn er natuurlijk betere drummers maar dat zijn eindeloze discussies. In iedergeval...

JULLIE MOETEN die gast checke! Die vent is een machine. NIET normaal :D!!!

er staan video's op www.bobbyjarzombek.com/video

met name het nummer SCHOOL is te VET!

Tis dan wel real media en dat sucks maar serieus je zal er geen spijt van krijgen


Bruce Banner


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-05-2004 11:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 11:14 schreef Lainedil Naleanor het volgende:



Goede drummer of niet..bij Iced earth mag niemand technisch gaan freaken van banddictator Schafer..het drumwerk van Christy bij Death en Control denied was magistraal..bij iced earth hoorde je daar amper nog wat van terug..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2004 12:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 11:20 schreef Borgia het volgende:
Goede drummer of niet..bij Iced earth mag niemand technisch gaan freaken van banddictator Schafer..het drumwerk van Christy bij Death en Control denied was magistraal..bij iced earth hoorde je daar amper nog wat van terug..


Het is mij ook al lang duidelijk dat het niet alktijd aan de andere leden kan liggen dat ze eruit liggen...Steve Digorgio, fijezn bassist, Mathew Barlow....kijk ik roddel niet graag over de mens achter de muzikant, maar Jon is volgens mij ook een mega egotripper die -ofschoon hij door ook goed in slaagt- enkel ZIJN ding wil doen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 12:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat recht heeft hij. Het is ZIJN band waar hij met name voor heeft zitten zwoegen. De toetredende bandleden zijn daarvan op de hoogte en zodoende weten ze precies waar ze aan beginnen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-05-2004 13:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 12:52 schreef Chelman het volgende:
Dat recht heeft hij. Het is ZIJN band waar hij met name voor heeft zitten zwoegen. De toetredende bandleden zijn daarvan op de hoogte en zodoende weten ze precies waar ze aan beginnen.

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het zo is. Alleen met zijn zus trouwen schijnt nogal fataal te kunnen zijn voor iemand's carriere
---->en als ze eruit liggen gaat hij altijdf zo doen van: we zetten die gatsen maar als "guest musician" in het dankwoord. GVD heb je die achtergrondzang op Atilla gehoord?? Toen ik dat hoorde was ik gewoon overtuigd dat de oorspronkelijke versie van The Glorious Burden waarschijnlijk helemaal ok moet geweest zijn....maar volgens Jon weer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-05-2004 13:12]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2004 16:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 12:52 schreef Chelman het volgende:
Dat recht heeft hij. Het is ZIJN band waar hij met name voor heeft zitten zwoegen. De toetredende bandleden zijn daarvan op de hoogte en zodoende weten ze precies waar ze aan beginnen.


Tsja, het probleem zit 'm in het woord "band". Een band is een collectief.

In de praktijk is Iced Earth gewoon een solo-project van Jon Schaffer met gastmuzikanten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-05-2004 16:11 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 21 mei 2004 12:52 schreef Chelman het volgende:
Dat recht heeft hij. Het is ZIJN band waar hij met name voor heeft zitten zwoegen. De toetredende bandleden zijn daarvan op de hoogte en zodoende weten ze precies waar ze aan beginnen.


Formeel heeft hij dat recht, maar je hebt ook nog iets als normale menselijke omgangsvormen...


no text supplied


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-05-2004 16:15 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 16:01 schreef altx het volgende:
Tsja, het probleem zit 'm in het woord "band". Een band is een collectief.

In de praktijk is Iced Earth gewoon een solo-project van Jon Schaffer met gastmuzikanten.


A la Annihilator dus..maar Jeff Waters geeft dat ook gewoon toe..hij vindt dat een prettige manier van werken


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


dark roses
Usericon van dark roses
Posted 21-05-2004 20:01 by dark roses Wijzig reactieProfiel van dark rosesQuote dit bericht

iced earth rulez!!!


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 30-05-2004 20:53 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 21 mei 2004 16:11 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Formeel heeft hij dat recht, maar je hebt ook nog iets als normale menselijke omgangsvormen...

Euh....je denkt toch niet dat als WIJ op de hoogte zijn van JS dat zijn potentiele bandleden dat NIET zijn?! Ze weten donders goed waar ze aan beginnen.


HeiligStaal
Usericon van HeiligStaal
Posted 30-05-2004 21:54 by HeiligStaal Wijzig reactieProfiel van HeiligStaalQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 16:11 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Formeel heeft hij dat recht, maar je hebt ook nog iets als normale menselijke omgangsvormen...


Veel bands zijn tegenwoordig gewoon bedrijven. De oprichter is de directeur en bij het niet functioneren van leden worden ze vervangen. Net als in het echte leven. Dat is de keerzijde van beroemd zijn denk ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-01-2007 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voor de fans:

ik verkoop deze

Iced Earth Live in athens I (DIGI)
Iced Earth Live in athens II (DIGI)
Iced Earth Live in athens III (DIGI)
Iced Earth Days of Purgatory (special edition 2cd)
Iced Earth The dark saga
Iced Earth Iced earth


signature


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-01-2007 22:24 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 januari 2007 22:10 schreef Hypnos het volgende:
Iced Earth Days of Purgatory (special edition 2cd)

Wat staat daar eigenlijk allemaal op?



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen