|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lokale band Dictated zal op de 3de editie van het Springstof Festival hun eerste cd presenteren getiteld:"Suppressing All Who Refuse" deze 5 nummers tellende plaat zal laten zien waar ze voor staan : Old School Death Metal. Op de band myspace is een preview te horen die voor de opnames thuis is opgenomen; www.myspace.com/dictatedmusic www.springstof-festival.nl |
|
|
|
|
|
Helaas niet aanwezig ivm een verjaardag. Was wel benieuwd hoe Ruud en zijn vriendin de beest uithangen op de buhne! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-08-2008 11:24] |
|
Ook aanwezig ivm een vergadering met MR. Klister! |
|
Embodiment moet ik gewoon zien |
|
Wordt vast een leuk feestje, voor het eerst daar maar eens kijken. Geloof dat het de vorige keer samen met wat anders viel. |
|
ja met elsrock toch? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2539062 [Dit bericht is gewijzigd door Bash op 18-08-2008 22:02] |
|
Ahja was ook zo ja. |
|
quote: Moi? |
|
Yups |
|
quote: Promo cdtje kopen dan maar?? |
|
Myspace voldoet vast wel :p |
|
Nummers zullen deze week erop gezet worden. |
|
Lijstje! - MMayo - Regeer - The_Witch Meer lui? |
|
Lijstje! - MMayo - Regeer - The_Witch - Lampje |
|
Murder Manifest heeft shirts en gedrukte cd's mee. Voor degenen voor wie alleen een download niet genoeg is, of degenen die nog niet gedownload hebben ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Wel al gedownload, maar daar nemen we natuurlijk geen genoegen mee |
|
Goed bezig Regeer! 'k Zal d'r eentje voor je apart leggen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Heuj Witchie, ga je met de ootoo en kom je langs Zwolle op de heenweg? Mogelijkheidje tot meejagen voor Regeer en mij? |
|
quote: Wel heen maar niet terug blijf niet de hele dag omdat ik savonds nog twee feestjes heb. see you at occultfest! |
|
Lijstje! - MMayo - Regeer - The_Witch - Lampje - 7th Fallen Angel |
|
quote: I know.. maar heen is fijn zat indien mogelijk. |
|
quote:+1 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |