|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand had met zijn eigen stront hakenkruizen op de muur getekend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, it wasn't me. |
|
Nou lekker ranzig verhaal zeg! Was verder wel gezellig festivalletje met terras waar het door het mooie weer goed zitten was he he heb bijna geen band gezien alleen embodiment en een stukje murder manifest de rest kon me ook niet bekoren trouwens. Wel weinig bezoekers volgens mij waren er meer bandleden enzo dan bezoekers maar wel genoeg bekenden. Mayo nog bedankt dat je cd van Carach Angren voor met heb gekocht! Erg jammer dat ik CA niet heb kunnen zien maar spreek ze wel op Occultfest als het goed is. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 25-08-2008 15:21] see you at occultfest! |
|
quote: Haha, moet direct aan sad-x denken. |
|
Jaaa, Springstof was vet. Goeie organisatie, kix publiek, hard gezopen met de overige bands en organisatie! Helemaal top!! Helaas waren we er pas laat omdat we eerst in Belgie moesten spelen, dus alleen Inhume nog mee gekregen van de andere bands! My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Helaas jullie niet gezien maar via Mayo wel jullie cd kunnen bemachtigen, wat een super cd zeg, mijn complimenten! En see you at Occultfest! see you at occultfest! |
|
quote: En wij maar wachten, wanneer komen die lui nou eens met hun cdtje . Trouwens, complimenten van een amerikaanse kennis van mij voor dat nieuwe schijfje. |
|
Hehe, thanks, zeg maar dat z'n compliment zeer gewaardeerd wordt Mayo. En jij ook bedankt Witch. Ik moet zelf nog even kijken of ik mee kom naar Occultfest, maar die andere 3 apen zijn er wel. My friend, watch out for traitors... |
|
Voor degene die Dictated nog gezien hebben, er staan vanaf vandaag 2 nummers van de promo cd online : www.myspace.com/dictatedmusic |
|
Was gaaf om optreden op Springstof! Lekker lomp zwaar geluid, dat was kicken En nog complimenten aan de organisatie, verliep soepel dat festival dacht ik. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Leuk bandje heb je, klonk goed |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |