|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuulk! Ehhh half drie @ mijn huissie? Regeersel, twee uur is dan wel wat vroegjes, jij ook half drie daar? |
|
Prima! |
|
quote: Ok i'll be there at half drie, nog ff flink promotie maken daarzo enne tussendoor beetje regeerschen enzo. see you at occultfest! |
|
Zin an!! |
|
quote: quote: Oh enneuhh over paar minuten alleen nog maar bereikbaar via mobiel, dat oe dat 'eem weet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-08-2008 17:01] |
|
Morgen! Tevens 2 nieuwe nummers op onze myspace ("Virus" / "Moulding The Deformed") van de Mumakil/Inhume split 7" (Relapse Slimewave Series) binnenkort ook verkrijgbaar als comp.cd met 44 tracks (12 bands). |
|
quote: Neem je ook Skullhog spul mee? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
vooruit dan... |
|
en dan ook maar een paar biertjens nuttigen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zin in! Met 4 auto's morgen die kant uit! |
|
Ook zin aan, wel wat later maar gewoon met 1 trein denk ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hekken staan al en de lichten hangen, morgen nog aan de slag en dan kan de boel los barsten! |
|
quote: ha ha lol!!! Denk dat wij ook met maar een auto gaan! Vertrekken rond 14.30 uit Zwolle. Kun je je auto daar nog een beetje makkelijk kwijt, is in de binnenstad das altijd klote parkeren. see you at occultfest! |
|
Ukien ligt net buiten de binnenstad dus genoeg parkeer gelegenheid, en gratis! |
|
quote: Ok! see you at occultfest! |
|
Jeeej! Vandaag! |
|
Mayo, wie was die staatsmongool die bier over mij en mijn gezelschap heengooide toen jullie aan het einde van de avond het terrein verlieten? Lui die halfvolle glazen bier van zich af gooien verdienen een stuiter op hun bek |
|
had dat dan gedaan ipv er hier over te posten, stoere. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Doe eens een beschrijving? quote: Bemoei je er niet mee. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-08-2008 12:35] |
|
Leuke opzet voor een festival wel, bandjes binnen en buiten rustig zitten. Murder Manifest, Carach Angren, The Embodiment waren wel leuk, bij Inhume was het een grote glijbende door de natte vloer. Beetje jammer trouwens van dat wicht wat steeds met bekers naar Carach Angren zat te smijten, mooi om te zien hoe die de pit in werd gepleurd bij Inhume. Net op tijd voor de trein naar Zwolle ook. Jammer dat er zo weinig aan kraampjes stonden, een vrouw hoort te kunnen shoppen |
|
Ja de Godess of Desire kraam zou er ook staan, maar die gast had pech met de bus ofzo hoorde ik. Verder erg gezellig festival, Murder Manifest en Carach Angren waren wat mij betreft de hoogtepunten. |
|
Al met al vond ik m'n eerste Springstof ook een geslaagd feestje. "Helaas" was het buiten zo gezellig dat ik niet alle bands (helemaal) heb gezien. |
|
Ben ook nog wel erg benieuwd na wie er zo nodig creatief met poep moest zijn op de wc. |
|
quote: Ahja daar hoorde ik twee meiden over vertellen ja, iets met muur ondersmeren ofzo? Ranzig! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |