|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
lekker overzichtelijke openingspost ---------------- Ashes to Ashes Doom To Dust Fest 3 Tilburg Netherlands. INFO T.B.A.!We are proud to announce the addition of WITCH-LORD to ASHES TO ASHES..... DOOM TO DUST lll Metal Festival in Tilburg Holland. Witch-Lord will also play a few shows with Kongh and Bunkur and who ever else they can party and slay with, so get in contact with the band if you want to RAGE!..................... More info t.b.a. ASHES TO ASHES..... DOOM TO DUST lll Sept 7th 2008 @ 013 Club Tilburg. My Dying Bride(uk) Witch-Lord (usa) (first time ever in holland) Kongh (swe) (first time ever in holland) Shining( swe) Blutch (bel) Krux( swe) (first time ever in holland) Primordial (ire)( exclusive for september) Mordor (swi) ( first time ever in holland) Bunkur( hol) (cd-presentation) Serpentcult (bel)( cd-presentation) Phragments (slo)( first time ever in holland) Switchblade( swe)( first time ever in holland) Amenra (bel) Zelfhaat (hol) (exclusive one-time gig) Machinist (hol) Drottnar (hol) (first time ever in holland) (echt niet!) Funeralium (fra) Malasangre (ita) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-04-2008 0:02] Je moeder. |
|
was wat te lui om er wat van te maken , anyway thanks |
|
Is de zondag na Occultfest, alleen heb ik er al diverse data van zien staan. Hopelijk blijft het de 7e en gaat dit feestje door, prachtige lineup. |
|
Maar 1 dag dan met zoveel bands Maar wat een line-up |
|
Gaaf! hoop dat ik er bij kan zijn! |
|
quote: Kan best, 013 heeft meerdere zalen he |
|
Jammer dat ik niet kan. Maar op Krux na staan er niet echt bijzondere dingen voor mij op het programma. MDB zie ik op Graspop wel en Primordial gaat in november ook touren. |
|
Van de 013-site: Alle Zalen / Aanvang 15.00 / Zaal open 14.00 entree 35,00 euro / 3,45 euro servicekosten Vvk start op 3 mei |
|
Shining speelt als het goed is niet meer |
|
Het is weer het een en ander veranderd aan dit festival: Line-up changes Ashes to Ashes… Doom to Dust festival Over the last few years, the 013 venue in Tilburg has proven to be very successful in organising festivals in all 3 rooms in the building. The Roadburn, Symforce, Neurotic Deathfest and MTV Brandnew festivals have been excellent examples of the multiple-room festival concept, in which both bands and visitors had a great time. With this in mind we wanted to take the Ashes to Ashes… Doom to Dust festival to the next level, creating an unprecedented event of Doom and Doom-related acts. We have now come to realize, however, that the step we took might have been a bit too big. In order to make the festival as big a success as its forebearers, we need to scale things down a bit. To do this we decided to concentrate on the main hall, and focus on the six main bands of the line-up, namely My Dying Bride, Krux, Primordial, Serpentcult, Warning and Mordor. The other two rooms and other previously announced bands will not be part of this billing any longer. The ticket price will be reduced to € 25,00. The 013 venue and the Ashes to Ashes… organisation apologize for the inconvenience this may have caused. We hope, however, we can still welcome you as a visitor on September 7th! Alle goede bands staan er dus nog. Klote dat ik niet kan. |
|
Zo, vallen wel een hoop bands weg dan. |
|
Da's mooi kloten, ook al staan er nog steeds wel Warning, Primordial en Krux, maar godverdomme geen Funeralium. Leuk dat ze de prijs van 35 naar 25 verlagen... maar hoe zit dat voor mensen zoals ik die dus al wel een duurder kaartje aangeschaft hebben? Het is ze magge raden dat ik aan de deur 10 euro terugkrijg. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 09-07-2008 18:26] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gewoon nog wat langer wachten, is de hele boel straks afgelast. |
|
quote: Van de 013-website: Personen die in de voorverkoop een kaartje met de oude prijs hebben gekocht kunnen op de dag zelf op vertoon van de ticket € 10,00 restitutie krijgen |
|
quote: Dank, voor het citeren. Ik kwam zelf net niet de 013 site op. Leek me wel dat dat zou gebeuren, maar je weet het maar nooit. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hmm... jammer voor de mensen die gingen inderdaad.. Hoorde trouwens net dat het puur een beslissing van de 013 zelf was om de 2 kleinere zalen niet door te laten gaan, omdat ze er geen brood in zagen... erg jammer, want mijns inziens stonden daar juist een paar top bands tussen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nu ja, het was eigenlijk wel te verwachten eh |
|
Ook lekker. Bands als Funeralium die er eigenlijk zouden spelen, wisten nog van niets. Die moeten op een een of ander forum lezen dat ze niet meer mogen komen. |
|
Goed geregeld allemaal dan ... |
|
Warning staat er inmiddels ook niet meer bij, zij zijn vervangen door Switchblade. |
|
In augustus wordt dit vast in zn geheel afgelast. |
|
tot nu toe nog niet. Dat wordt de dag na Occultfest nog haasten voor je om MDB te kunnen gaan kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mij niet meer gezien. Enkel Krux wat ik graag wil zien daar doe ik het niet voor.. |
|
Ik zou ook alleen voor Krux gaan, maar moet werken dus jammer. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gaan er nog mensen vanuit Occultfest Hierheen? Ik ga wel! Ben ook wel heel benieuwd naar Krux! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |