|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gastenlijst bij Primordial dus aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wij hebben een meet & greet gewonnen met My Dying Bride; dus wij zijn ook aanwezig :-P |
|
quote: *jaloers* |
|
quote: Ja, ben er erg blij mee! Weet alleen nog niet wat ik tegen ze ga zeggen :-P |
|
quote: Doe ze de groeten van mij en zeg maar dat ze wat vaker in NL moeten spelen. Niet dat ze mij kennen, maar toch |
|
quote: Gaaf! |
|
Yep, ben nog steeds helemaal blij! |
|
Primordial staat niet in 't tijdschema op de 013 site. Spelen die nu wel of niet? Lekker duidelijk... |
|
quote: 'Primordial cancelled due to sickness. Kongh and Bunkur will be replacing' Nu is het fest helemaal naar de zak... Toch verrassend dat Bunkur opnieuw op de affiche staat... |
|
Inderdaad, gisteren stond Primordial nog in de line-up en nu zijn ze verdwenen (zonder enige vermelding op de site van de 013): Tijdschema (ovb) 14.00 doors 15.00 - 15.30 Bunkur 15.50 - 16.30 Serpentcult 16.50 - 17.30 Kongh 17.50 - 18.30 Switchblade 18.50 - 19.40 Mordor 20.10 - 21.10 Krux 21.40 - 23.10 My Dying Bride |
|
hmmmm misschien toch maar gaan nu dat zaaddodende Primordial niet speelt... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
GODSAMME TYFUS TERING *** K***** Blijft dus eigenlijk alleen maar Krux voor me over. Bunkur trek ik al nauwelijks op plaat en live al helemaal niet, Serpentcult is wel geinig maar niet meer dan dat, My Dying Bride zal wel te veel recent materiaal spelen, en de andere drie ken ik eigenlijk niet dus hopelijk kunnen die me nog verrassen. Ach, er zijn toch zat bekenden aanwezig om er alsnog een leuk dagje van te maken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Grmbl, vast die drummer weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kut......geen Primordial??????? Ik wist dat ze al met 2 sessie muzikanten spelen maar nu dus nog een zieke erbij?! Balen!!!! Of het heeft ook wat met afgelopen zondag te maken en dat daardoor de show word afgezegd. Zou jammer zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En natuurlijk: - Greycloak - Marc Ballenbult Judas - O. W. Wolf What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat hoeft niet, op Graspop speelde ze juist heel veel oudere nummers doordat ze weer over een viool beschikken. |
|
quote: Laat ik het hopen. Moet toch tot het einde van hun set blijven aangezien mijn chauffeur speciaal voor MDB gaat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
GODVERDOMME!!!! Geen Primordial Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Tsja, begon het net een beetje te waarderen op SummerBreeze, denk, nog maar een keertje doen en dan krijg je dit weetjewel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Crap! Geen Primordial meer.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Goddomme, nu kan ik nog Krux niet zien Naja, toch wel aanwezig maar waarschijnlijk niet al te lang dan... |
|
quote: Gezellig krijg je een of Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Simon van Primordial ligt in het ziekenhuis en zal er voorlopig nog blijven, vandaar dat Primordial niet speelt. Mira en ik waren er toevallig bij op het vliegveld in Bergen toen Simon instortte...destijds geen idee dat het zo ernstig zou zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Krijg van mij een een knuf; dat maakt het dan toch weer helemaal goed :-P |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |