|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En natuurlijk: - Greycloak - Marc Ballenbult Judas - O. W. Wolf - Yowannuzz |
|
Bunkur, al eerder gezien en helaas deed het me weer totaal niks live. Op plaat kan ik wel verdragen maar live totaal niet op een of andere manier. Serpentcult, al eerder live gezien en leed wederom aan het probleem dat door NvE is aangestipt. Lekker muziek alleen die zangeres past er niet bij, veel te weinig power. Switchblade, wat ik van ze kende klonk toch heel anders dan de sludgy funeral drone achtige doom die ze nu speelden. Deden me heel erg aan Black Shape Of Nexus denken. Wel interessant trouwens. Kongh. Totaal onbekend voor me maar was lekker chillen op hun muziek. Onderuit hangen met een biertje erbij. Oogjes dicht en naar dromenland afglijden. Mordor. Muzikaal wel leuk. Maar mijn god wat waren die rituelen aand het begin en eind knullig en totaal lachwekkend. Bij thuiskomst heb ik ook alle windstreken plus de hemel en aarde aangeroepen. Krux. De band waar ik voor kwam. En wat heersten ze. Ongelooflijk. Tijdens opener Serpent was het geluid nog niet zo denderend maar dat was al snel opgelost al blijft mijn enige kleine puntje van kritiek dat Mats zang wel ietsje harder in de mix had gemogen. Krux was ondanks twee inval gistaristen ontzetten strak en puur genieten. Ik weet dat ik geen vrienden met het volgende maak. Maar eigenlijk had Krux moeten headlinen. Ze waren gewoon superieur ten opzichte van My Dying Bride op alle fronten. My Dying Bride. Alhoewel ik Krux superieur vond waren ze toch best te genieten. Vooral door het feit dat ze veel oud materiaal speelden. Al en met al een geslaagde dag, veel bekenden tegengekomen en prima vermaakt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: NvE stipte het alleen aan op Metalfan en niet hier. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Dat zal me leren m'n eigen berichten to copy-pasten Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Sorry Ik zit toevallig op beide fora. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Weet ik, geeft niks. Houdt me mooi scherp. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik vond het heel erg Spinal Tap ("Stonehenge!"), maar dan niet grappig (hoewel dat accent...). Het is vast de bedoeling dat we het heel erg cult en sfeerverhogend vinden, maar ik was niet echt onder de indruk.... (Het is wel een manier om een goed percentage van je speeltijd te verdoen). Verder vond ik het muzikaal 'gehoord' ook niet erg indrukwekkend; het gitaarspel was echt saaaaaaaai. Krux vond ik trouwens erg goed (en een verademing na Mordor), terwijl ik het op plaat niet echt boeiend vind. Live waren ze dus duidelijk vele malen overtuigender. Van My Dying Bride heb ik maar een stukje meegekregen, maar het was leuk ze een keer met viool op het podium te zien. En toen moest ik er vandoor.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
|
|
Gaaf, sta er wéér niet op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nou is dat zo moeilijk ook niet... ik weet dat bijv. Mira maar vast ook MrUgly geen foto online zetten van je als je dat niet wil... |
|
quote:Wil dat prima, maar Mr Ugly bleef bij de deur hangen. Als ie even richting PA was gelopen had ie me wel gezien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik had je al wel zien staan, maar had een excuus: 1. Hij staat er al op bij Occultfest. 2. Ik moest over 6 slapende mensen stappen om bij de PA te komen. 3. Ik tijdens het concert zowiezo geen flits mocht gebruiken. 4. Er redelijk op toe werd gezien dat ook niet na 3 nummers gefotografeerd werd. 5. Reeeeete moe was van maar 4 uurtjes slaap bij Occultfest. 6. En als je op de foto wil je het ook altijd bij mij kan vragen ;-) Maar, ik heb het idee dat je juist zit te solliciteren om vaker op de foto te komen |
|
7. de camera wil ook wel eens een dagje zonder lelijke gok van grey 8. jij wil je netvlies ook na je 60e in tact houden 9. grey is ineens camera geil? |
|
En toch baal ik als een stekker dat ik Krux gemist heb... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Geen probleem knul, maar stond er met extreem leuk gezelschap, dan is een memento een aanwinst voor later. En heb nu je het zegt erg weinig geflits gezien ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik ook |
|
quote: NvE ook don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |