IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 7 sept - Ashes to Ashes, Doom to Dust 2008 Volgende pagina
mascha
Usericon van mascha
Posted 16-04-2008 23:45 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

van de Bunkur myspace

Ashes to Ashes Doom To Dust Fest 3 Tilburg Netherlands. INFO T.B.A.!We are proud to announce the addition of WITCH-LORD to ASHES TO ASHES..... DOOM TO DUST lll Metal Festival in Tilburg Holland. Witch-Lord will also play a few shows with Kongh and Bunkur and who ever else they can party and slay with, so get in contact with the band if you want to RAGE!..................... More info t.b.a. ASHES TO ASHES..... DOOM TO DUST lll Sept 7th 2008 @ 013 Club Tilburg. My Dying Bride(uk) Witch-Lord (usa) (first time ever in holland) Kongh (swe) (first time ever in holland) Shining( swe) Blutch (bel) Krux( swe) (first time ever in holland) Primordial (ire)( exclusive for september) Mordor (swi) ( first time ever in holland) Bunkur( hol) (cd-presentation) Serpentcult (bel)( cd-presentation) Phragments (slo)( first time ever in holland) Switchblade( swe)( first time ever in holland) Amenra (bel) Zelfhaat (hol) (exclusive one-time gig) Machinist (hol) Drottnar (hol) (first time ever in holland) Funeralium (fra) Malasangre (ita) Ashes to Ashes...Doom to Dust III.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-04-2008 0:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

lekker overzichtelijke openingspost

----------------

Ashes to Ashes Doom To Dust Fest 3 Tilburg Netherlands. INFO T.B.A.!We are proud to announce the addition of WITCH-LORD to ASHES TO ASHES..... DOOM TO DUST lll Metal Festival in Tilburg Holland. Witch-Lord will also play a few shows with Kongh and Bunkur and who ever else they can party and slay with, so get in contact with the band if you want to RAGE!.....................

More info t.b.a.

ASHES TO ASHES..... DOOM TO DUST lll
Sept 7th 2008 @ 013 Club Tilburg.

My Dying Bride(uk)
Witch-Lord (usa) (first time ever in holland)
Kongh (swe) (first time ever in holland)
Shining( swe)
Blutch (bel)
Krux( swe) (first time ever in holland)
Primordial (ire)( exclusive for september)
Mordor (swi) ( first time ever in holland)
Bunkur( hol) (cd-presentation)
Serpentcult (bel)( cd-presentation)
Phragments (slo)( first time ever in holland)
Switchblade( swe)( first time ever in holland)
Amenra (bel)
Zelfhaat (hol) (exclusive one-time gig)
Machinist (hol)
Drottnar (hol) (first time ever in holland) (echt niet!)
Funeralium (fra)
Malasangre (ita)

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-04-2008 0:02]

Je moeder.

mascha
Usericon van mascha
Posted 17-04-2008 0:03 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

was wat te lui om er wat van te maken , anyway thanks

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2008 13:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Is de zondag na Occultfest, alleen heb ik er al diverse data van zien staan. Hopelijk blijft het de 7e en gaat dit feestje door, prachtige lineup.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-04-2008 13:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Maar 1 dag dan met zoveel bands

Maar wat een line-up

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 17-04-2008 13:12 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Gaaf! hoop dat ik er bij kan zijn!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2008 16:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 13:07 schreef Burzum het volgende:
Maar 1 dag dan met zoveel bands

Maar wat een line-up

Kan best, 013 heeft meerdere zalen he

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-04-2008 18:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Jammer dat ik niet kan. Maar op Krux na staan er niet echt bijzondere dingen voor mij op het programma. MDB zie ik op Graspop wel en Primordial gaat in november ook touren.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-05-2008 19:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Van de 013-site:

Alle Zalen / Aanvang 15.00 / Zaal open 14.00
entree 35,00 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk start op 3 mei

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 02-05-2008 21:17 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Shining speelt als het goed is niet meer

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-07-2008 11:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het is weer het een en ander veranderd aan dit festival:

Line-up changes Ashes to Ashes… Doom to Dust festival

Over the last few years, the 013 venue in Tilburg has proven to be very successful in organising festivals in all 3 rooms in the building. The Roadburn, Symforce, Neurotic Deathfest and MTV Brandnew festivals have been excellent examples of the multiple-room festival concept, in which both bands and visitors had a great time.

With this in mind we wanted to take the Ashes to Ashes… Doom to Dust festival to the next level, creating an unprecedented event of Doom and Doom-related acts. We have now come to realize, however, that the step we took might have been a bit too big. In order to make the festival as big a success as its forebearers, we need to scale things down a bit. To do this we decided to concentrate on the main hall, and focus on the six main bands of the line-up, namely My Dying Bride, Krux, Primordial, Serpentcult, Warning and Mordor. The other two rooms and other previously announced bands will not be part of this billing any longer. The ticket price will be reduced to € 25,00.
The 013 venue and the Ashes to Ashes… organisation apologize for the inconvenience this may have caused. We hope, however, we can still welcome you as a visitor on September 7th!

Alle goede bands staan er dus nog. Klote dat ik niet kan.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-07-2008 17:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, vallen wel een hoop bands weg dan.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-07-2008 18:24 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Da's mooi kloten, ook al staan er nog steeds wel Warning, Primordial en Krux, maar godverdomme geen Funeralium.

Leuk dat ze de prijs van 35 naar 25 verlagen... maar hoe zit dat voor mensen zoals ik die dus al wel een duurder kaartje aangeschaft hebben?
Het is ze magge raden dat ik aan de deur 10 euro terugkrijg.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 09-07-2008 18:26]

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2008 18:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gewoon nog wat langer wachten, is de hele boel straks afgelast.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-07-2008 18:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2008 18:24 schreef Marcel H. het volgende:
Leuk dat ze de prijs van 35 naar 25 verlagen... maar hoe zit dat voor mensen zoals ik die dus al wel een duurder kaartje aangeschaft hebben?
Het is ze magge raden dat ik aan de deur 10 euro terugkrijg.

Van de 013-website:

Personen die in de voorverkoop een kaartje met de oude prijs hebben gekocht kunnen op de dag zelf op vertoon van de ticket € 10,00 restitutie krijgen

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-07-2008 19:26 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2008 18:56 schreef Mark Z het volgende:
Van de 013-website:

Personen die in de voorverkoop een kaartje met de oude prijs hebben gekocht kunnen op de dag zelf op vertoon van de ticket € 10,00 restitutie krijgen

Dank, voor het citeren. Ik kwam zelf net niet de 013 site op.
Leek me wel dat dat zou gebeuren, maar je weet het maar nooit.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-07-2008 19:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hmm... jammer voor de mensen die gingen inderdaad..

Hoorde trouwens net dat het puur een beslissing van de 013 zelf was om de 2 kleinere zalen niet door te laten gaan, omdat ze er geen brood in zagen... erg jammer, want mijns inziens stonden daar juist een paar top bands tussen!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 10-07-2008 10:19 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Nu ja, het was eigenlijk wel te verwachten eh

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-07-2008 10:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook lekker. Bands als Funeralium die er eigenlijk zouden spelen, wisten nog van niets. Die moeten op een een of ander forum lezen dat ze niet meer mogen komen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2008 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goed geregeld allemaal dan ...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-07-2008 17:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Warning staat er inmiddels ook niet meer bij, zij zijn vervangen door Switchblade.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-07-2008 18:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

In augustus wordt dit vast in zn geheel afgelast.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-08-2008 12:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

tot nu toe nog niet.

Dat wordt de dag na Occultfest nog haasten voor je om MDB te kunnen gaan kijken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-08-2008 12:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mij niet meer gezien. Enkel Krux wat ik graag wil zien daar doe ik het niet voor..

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2008 12:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zou ook alleen voor Krux gaan, maar moet werken dus jammer.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 01-09-2008 19:58 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Gaan er nog mensen vanuit Occultfest Hierheen?

Ik ga wel!

Ben ook wel heel benieuwd naar Krux!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com