|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
*slurp* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde, maar het verschilt wel per persoon hoeveel ik kan verduren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
waarom had ik zo'n reactie als die van LM toch al verwacht... Nou ja, boeie [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 04-03-2002 14:57] MuayThaigerrr!! |
|
Slecht eigenschap, ik heb nog steeds het bordje mona op mijn hoofdgeplakt zitten, waardoor ik zaterdag flink in de rats zat. Ik ben te snel afgeleid, thnx zm Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmm, geen flauw idee, vertel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Goed: ik kan overal erg veel geduld voor opbrengen Slecht: ik kan overal erg veel geduld voor opbrengen Touché, pussycat! |
|
quote: Ben ik zo voorspelbaar aan het worden? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 05-03-2002 13:19] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
goede: dat mogen anderen beoordelen slechte: ik ben erg nonchalant, soms TE en ik ben soms erg lomp (onbedoeld) tegen mensen |
|
quote: Aan het worden??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Goed: intelligent. Slecht: intelligent. |
|
quote:Moet dat dan ook niet zijn: Goed: ego Slecht: ego |
|
Ehm, nee sorry, ik had het niet op die manier bedoeld... |
|
Nog een slechte eigenschap van ou: je voelt je snel aangesproken. |
|
Ik denk dat de slechte eigenschap er eerder uit bestaat om me zogegegd snel aangesproken te voelen... was een soortement van grapje hoor. |
|
Slechte eigenschap: Maakt grapjes die ik niet direct als zodoende herken. |
|
Slecht - soms ongeduldig - humeurig (s'ochtens) - lax goed - lief (ach...) - zelfverzekerd, duidelijk - eerlijk - metalfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Goed: ik heersch helemaal de pan uit Slecht: ik kan niet goed tegen masturbatietopics zoals dit |
|
quote: GA ER DAN NIET HEEN, DICKHEAD |
|
LoL |
|
slecht:loser(zatlap uit wiens handen niks dan elende voort kan komen),mieren neuker. goed:bedoeld alles goed,altijd relaxed in elke bizarre of minder bizarre situatie. nou nou nou(das nie wijd),we ontbloten ons hier wel een beetje he! |
|
goed -meestal enthousiast -meestal vrolijk -impulsief -chaotisch *evil grin* -sja eerlijk vind ik zelf slecht -soms te veel nadenker -te impulsief -wispelturig -"heeft een gebruiks aanwijzinkje " -chaotisch *evil grin* -een "ik weiger te plannen persoon" -vergeet achtig met sommige dingen [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-04-2002 15:04] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben gewoon veel te bescheiden, voort van de rest ben ik perfect. Tum podem extulit horridulum... |
|
Slecht: -Iets te sterke eigen wil -Wil veel mensen aanpassen aan mezelf -Heb geen respect voor mensen die anders denken dan ik -Geen gevoel voor sensatie -Kan moeilijk eigen mening vormen -Agressieve gedachtes -Impulsief (met bijv. producten kopen) Goed: -uiterst goede kleding/muziek smaak -Briljante gedachtegangen (vergeleken met leeghoofden) -GEEN meeloper -Begripvol -Zelden chagrijnig (met normale mensen in de buurt) -Rustig -Zet geen mensen onder druk -Doe altijd eerst de minder leuke dingen en dan de leuke. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: lekker zinnig hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |