|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geef niks om mijn slechte gewoonten. Dat noem ik een goede. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Goede eigenschap: mijn enorme gedrevenheid. Slechte eigenschap: mijn enorme gedrevenheid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slechte eigenschappen: controle freak, egoïstisch soms, introvert, gestresst, bangerig, wereldvreem, lui, arrogant Goede eigenschappen: begaan, empathisch, gul soms, intelligent, muzikaal Eigenlijk ben ik best wel een lul als ik t zo lees. When your people matter, menstrual health matters |
|
En je kunt helemaal niets aldus Ralph. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
WTF!!??!!! Waar zegt die dikke patjakker dat? Ik mep m op zijn muil!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ach, iedereen is een luk, heuh..., lul. Behalve degene die kut zijn. Dus tsja... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Da's dan weer omgekeerde kul. (kul. luk. je weet toch) When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |