|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Denk je? Ik vond eigenlijk van niet. Tum podem extulit horridulum... |
|
ROFL@bazz! Duurde ff een seconde of 3 eer het registreerde. |
|
slechte : uiterlijk onzekerheid vergeetachtig lui LUI Héél LUI veel te snel dronken (maar ik blijf trainen) goeie veel te eerlijk betrouwbaar 'k kan geweldig doen alsof ik luister doorzettingsvermogen vechten voor mijn idealen er zijn er nog 'n hele hoop hoor |
|
Goed- ben aardig en leuk om mee om te gaan in REAL LIFE. -Je kan wel met me lachen (real life). -Erm.. heb een sixflags season pass dus je kan gratis mee ;p Slecht- Als ik 8ter me pc zit heb ik altijd een grote mond en post ik eerst en denk dan pas, is wel lastig. Zwarte \ leedvermaak humor Word snel boos Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Heeft ook z'n voordelen, je bent bijvoorbeeld veel minder geld kwijt om eens goed bezopen te raken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
goed: Ik ben echt heel cool. slecht: Ik denk dat ik heel cool ben. |
|
goed ik ben altijd eerlijk slecht ik lieg altijd echt waar! |
|
quote: maar blijkt de dag nadien wel dat je wéér veel te veel geld hebt opgedaan aan booze en dit om enkel hoofdpijn te bekomen toch goe gedronken |
|
Jaaaa, echt belgisch bier hé Geert... |
|
Goed: Ik ben mezelf. Slecht: Ik blijf mezelf. Tum podem extulit horridulum... |
|
slecht: ik heb het altijd koud. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ken het gevoel. *ril* Waar blijft die zomer? |
|
Tja of deze eigenschappen goed of slecht zijn laat ik aan een ieder over: - behulpzaam - lief (soms TE) - ongeduldig - prettig gestoord (volgens anderen ) - humoristisch - muzikaal - vergeetachtig - scherp gehoor - ik rij te hard - knuffelig - meegaand - kan goed luisteren - heb een gitaar verslaving - verlegen op sommige gebieden - absoluut niet verlegen op andere gebeiden - podiumbeest - ga voor vrienden door het vuur pfoe ... verder .... tja weet ik veel ... dit is wat ik over het algemeen hoor van anderen wat ze van me vinden dus ... |
|
Als mensen met een vingertje gaan zwaaien, dan denk ik meteen "doe eens niet!" Ongeacht wat de boodschap is. Ik kan daar totaal niet tegen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Necro-posten, is dat een slechte eigenschap? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Om eerlijk te zijn. Kan me niet echt iets schelen, hehe. Ik moest het gewoon kwijt en kon geen beter topic'vinden. Zo gauw. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-06-2017 22:08] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Doe dat eens niet, van die oude topics reanimeren! Laat de doden rusten. |
|
Ik vind dat juist wel leuk, al dat oude gedoe. Altijd benieuwd wat ik zelf te blaten had. Hier blijkbaar niets, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat heb je ook in dit topic te zoeken als je geen goede en slechte eigenschappen hebt? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-06-2017 22:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik wijs met een vinger maar je doet niets. Nu ben ik teleurgesteld. |
|
Ow, ik snap meestal niet wat andere mensen bedoelen, vrij standaard. Trek het je niet aan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vind dat wel een eigenschap. |
|
quote: Je had stiekem zelf al wel door dat wat je hier post eigenlijk ook een beetje met je vingertje zwaaien is, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat niet door hebben is ook een eigenschap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |