|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
De tickets zijn nu ook verkrijgbaar via www.baroeg.nl/ddd |
|
quote: Mooi dat de website al is geupdate. Zou alleen ook mooi zijn als er links stonden naar de Myspace-sites van de bands die er spelen, net als vorig jaar. |
|
In de agenda van de Baroeg staan wel myspacelinks, gewoon op de bandnamen clicken: http://www.baroeg.nl/agenda.htm Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
MySpace links worden zo snel mogelijk toegevoegd, deze zijn vergeten mee te sturen met de update. Excuses... Hier voor jullie vast een lijstje: Za 25 Oktober Forgotten Tomb: www.myspace.com/darknessinstereo Isole: www.myspace.com/isole The Lamp Of Thoth: www.myspace.com/thelampofthoth Mourning Dawn: www.myspace.com/dawnmournsagain Griftegard: www.myspace.com/griftegrd SubRosa: www.myspace.com/subrosatheatre Wizards Of Doom: www.myspace.com/wizardsofdoomdk Beneath The Frozen Soil: www.myspace.com/btfs Faal: www.myspace.com/faaldoom Zo 26 Oktober Worship: www.myspace.com/worshipdoom Skepticism: www.myspace.com/officialskepticism Pantheist: www.myspace.com/pantheistuk Faith: www.myspace.com/faith2ya Fall Of The Idols: www.myspace.com/falloftheidols Ophis: www.myspace.com/ophisdoom Hooded Priest: www.myspace.com/hoodedpriestdoom [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 15-08-2008 10:59] |
|
quote: Ben zelf erg benieuwd naar de live capaciteiten. |
|
Jaa gaaf Ik zal er zekers bij zijn, komen mensen ! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ik ben er in ieder geval zaterdag. Zondag is nog even de vraag, maar hoop het wel. |
|
Gaaf! Voor welke bands kom je? ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Nou op zaterdag speelt een van mijn favoriete bands: Forgotten Tomb. Isole is ook gaaf. Ja en op zondag, Skepticism uiteraard, Worship. Nouja genoeg gave bands. |
|
Ben je vorig jaar ook gegaan? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Helaas niet, maar het jaar ervoor wel. |
|
Ah ok Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ik heb kaartjes!!!! Nog 2 maandjes! Skepticism!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Joaah gaaf hu Ga je beide dagen? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
zit hier ook over te denken... laatste tijd weer redelijk veel slome herrie uit de herriemaker hier... helaas totaal niet op de hoogte van de huidige doomscene dus wellicht een goede zet om me hier even te laten zien... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ikke??? JAAAAAAAAAAAAAAA! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Zeker de moeite waard... de zondag is helemaal goed te doen, mits je van wat funeral doom houdt. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik doel ook op zondag ja... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja joh gewoon komen, zo duur is het niet en het is altijd een gaaf sfeertje Ik vind dat er dit jaar behoorlijk wat leuke bands tussen zittten, niets te verliezen denk ik zo :D Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ik kom zondag wel wat later, kan ik de gave bands meepikken. Eerst even hoeren en sloeren in den Utrechtse binnenstand |
|
maar wel 2 dagen dus hè, Burzumpje? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Gaat goedkomen man. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja, dit is een leuke line up, ik kom ook! Gaan we ovoor zorgen! Doomdiedoom. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |