IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Dutch Doom Days 7, 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-10-2008 11:54 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

En zo op de trein stappen! Zouden er nog Faal cdtjes rondzwerven daaro? Gister was de presentatie toch?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2008 14:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 1:24 schreef mental het volgende:
goh staalman de grappenmakert. blij dat jij iig wegblijft.

Och de moraalridder van ZM is op zijn pikkie getrapt...
Boe-fuckedy-oehoe.....

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 26-10-2008 14:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 1:24 schreef mental het volgende:
goh staalman de grappenmakert. blij dat jij iig wegblijft.

Haha, bezem.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 14:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 14:20 schreef Staalman het volgende:
Och de moraalridder van ZM is op zijn pikkie getrapt...
Boe-fuckedy-oehoe.....

alleen als je rotterdam zit af te kraken, belhamel. ik kraak schubbekutteveen, waar jij woont, toch ook niet af ? en NW, bezem ? loool!

Fuck the world and fuck you

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2008 14:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 14:23 schreef mental het volgende:
alleen als je rotterdam zit af te kraken, belhamel. ik kraak schubbekutteveen, waar jij woont, toch ook niet af ? en NW, bezem ? loool!

Verder blijf je mijn lekkere sletje hoor...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 14:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 14:24 schreef Staalman het volgende:
Verder blijf je mijn lekkere sletje hoor...
daarom.

Fuck the world and fuck you

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2008 14:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

ik zie die zaadvragende ogen alweer voor me....

Mondje open en ontvangen maar!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-10-2008 17:02 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Gister een gave dag! De bands waarvoor ik niet kwam waren niet onaangenaam en Pantheist en Worship speelde erg goed en overtuigend. Was een mooi dagje en heb uiteindelijk toch nog Faal cdtje kunnen scoren.
Eind goed, al goed.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-10-2008 17:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Iemand Skepticism nog gezien? Kon gisteren wegens omstandigheden maar heel even blijven.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-10-2008 18:04 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heerlijke twee dagen gehad. Met lekker veel goede muziek en veels te veel cd's gekocht. Ben nu alleen kapot van te veel bier. Godzijdank twee dagen vrij om bij te komen wat toch echt wel nodig is op mijn leeftijd kennelijk.

Zaterdag:
Faal: Wederom indrukewekkend live en dit was naar mening het beste optreden dat ik van ze gezien heb.

Beneath The Frozen Soil: Alleen de laatste paar minuten van meegekregen i.v.m. interview met Faal.

Wizards Of Doom: Niet slecht maar ook niet wereldschokkend. Ik had er persoonlijk iets meer van verwacht.

SubRosa: Grote tegenvaller van het weekend. Op cd vind ik ze erg leuk met live erg ongeïnspireerd en werd ook nog ens door basporblemen getroffen waardoor de set sterk ingekort werd.

Griftegard: Tsja die bliezen iedereen omver. Zeer imposante band. Helaas Was hun Psalmbok ep niet te koop aangezien dat ding kennelijk al uitverkocht is.

Mourning Dawn: Lekkere goede uitgevoerde black doom met de zieke vocalen van Jonathan/Marquis van Ataraxie/Funeralium/Bethlehem hier in Rotterdam.

The Lamp Of Thoth: Heerlijk opzwepende ouderwetse Engels metal/doom die naar mening zeer goed uit de verf kwam live.

Isole: Super set met al mijn favorieten live samen met Faal en Griftegard HET hoogtepunt van de dag voor me.

Forgotten Tomb: Niet geweldig maar gewoon degelijk gespeeld. Ik had persoonlijk verwacht dat het iets zieker zou zijn, maar helaas.

Zondag:
Hooded Priest: Kan ik geen eerlijk oordeel over vellen aangezien ik nog te veel last van mijn kater had.

Ophis: Niet origineel maar wel verdomd goed uitgevoerde doom death.

Fall Of The Idols: Degelijk maar niet meer dan dat, vind ze op plaat een stuk sterker overkomen.

Faith: Godver wat een zanger zeg, waarschijnlijk de beste zanger van het weekend. Beviel prima terwijl wat ik van ze kende me niet zo kon boeien. Dus zeker een openbaring voor me.

Pantheist: Zeer goed optreden maar ik miste net dat iets waardoor het een speciaal optreden had kunnen zijn.

Worship: Indrukwekkend, absoluut. Briljant. Totaal omver geblazen.

Skepticism: Uitmuntend al blijf ik me verbazen over het fiest dat ze zwaar klinken zonder bassist.

Helaas liep de zondag een uurtje uit waardoor verscheidene mensen Skepticism hebben moeten missen. Resumerend is te stellen dat alleen SubRosa een tegenvaller was, maar de rest prima te verteren. Met als uitschieters Faal (had niet anders verwacht), Griftegard, Lamp Of Thoth, Isole, Faith, Worship,, Skepticism.
Volgend jaar zeker weer aanwezig. Want behalve prima muziek wordt DDD ook gekenmerkt door een uitmuntende sfeer.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-10-2008 19:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2008 18:04 schreef Marcel H. het volgende:
Helaas liep de zondag een uurtje uit waardoor verscheidene mensen Skepticism hebben moeten missen. Volgend jaar zeker weer aanwezig. Want behalve prima muziek wordt DDD ook gekenmerkt door een uitmuntende sfeer.

Erg jammer dat het weer moest uitlopen. Enig idee waarom Worship niet meer als laatste speelde?

Op Mourning Dawn na vond ik alle bands op zaterdag zeer goed te pruimen. Met als hoogtepunten Faal en Griftegard. Zondag helaas alleen Fall of the Idols kunnen zien.

Uiteraard volgend jaar weer aanwezig, want mede de sfeer maakt het event zeer de moeite waard.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-10-2008 19:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 oktober 2008 19:30 schreef Mark Z het volgende:
Erg jammer dat het weer moest uitlopen. Enig idee waarom Worship niet meer als laatste speelde?

Op Mourning Dawn na vond ik alle bands op zaterdag zeer goed te pruimen. Met als hoogtepunten Faal en Griftegard. Zondag helaas alleen Fall of the Idols kunnen zien.

Uiteraard volgend jaar weer aanwezig, want mede de sfeer maakt het event zeer de moeite waard.

Ja, jammer van de uitloop en dat terwijl de zaterdag geen minuut was uitgelopen.

Ik begreep dat de reden voor de verwisseling van Skepticism en Worship eraan lag dat Worship het drumstel van Pantheist gebruikte.

Jep, de sfeer is altijd briljant, geen irritante mensen en naar verhouding zeer weinig Nederlanders, en geloof het of niet dat vind ik tijdens metalconcerten wel net zo fijn

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-10-2008 19:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hahaha ja inderdaad veel buitenlanders.

Zaterdag nog even met een gast uit Schotland staan lullen, op het laatst hing hij aan de bar en probeerde op te staan, zo lam dat hij bijna op zijn plaat ging

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-10-2008 16:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zag de zanger/gitarist van Forgotten Tomb er nou uit als Ali B?

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 29-10-2008 20:50 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 oktober 2008 16:56 schreef MetalJan het volgende:

Jep, best wel

mascha
Usericon van mascha
Posted 30-10-2008 0:53 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 16:56 schreef MetalJan het volgende:

daar zat ik dus ook al aan te denken

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2008 0:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik zat nergens aan te denken want ik liep door Rotterdam te zwerven toen FT speelde

mascha
Usericon van mascha
Posted 30-10-2008 0:58 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2008 17:52 schreef Mark Z het volgende:
Iemand Skepticism nog gezien? Kon gisteren wegens omstandigheden maar heel even blijven.

ik heb het wel af gezien maar had er meer van verwacht.

Voor de rest een mooie Dutch Doom Day, en nog een cd van Faal en een cd van Akelei gescoord.

Bands waar ik echt van genoten heb waren Isole, Faal, Pantheist, Ophis en Mourning Dawn

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2008 0:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 oktober 2008 0:58 schreef mascha het volgende:

Voor de rest een mooie Dutch Doom Day, en nog een cd van Faal en een cd van Akelei gescoord.

Goede tip he, die Akelei?

mascha
Usericon van mascha
Posted 30-10-2008 0:59 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2008 0:55 schreef Burzum het volgende:
Ik zat nergens aan te denken want ik liep door Rotterdam te zwerven toen FT speelde

haha ik hoorde het, verdwaald terwijl je favoriete band aan het spelen is

mascha
Usericon van mascha
Posted 30-10-2008 1:00 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2008 0:59 schreef Burzum het volgende:
Goede tip he, die Akelei?

ja thanks nog!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2008 1:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 oktober 2008 0:59 schreef mascha het volgende:
haha ik hoorde het, verdwaald terwijl je favoriete band aan het spelen is

Ja blame it on....Nouja Roy zal het wel verteld hebben

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-10-2008 16:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2008 20:50 schreef Marcel H. het volgende:
Jep, best wel

Oh, vriend van mij vond dat niet kunnen ofzo, hoorde niet bij black/doom metal zei ie

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-10-2008 17:17 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 oktober 2008 16:27 schreef MetalJan het volgende:
Oh, vriend van mij vond dat niet kunnen ofzo, hoorde niet bij black/doom metal zei ie

Vond ik eigenlijk ook een beetje, maar ogen dicht en het maakte niks meer uit. en achteraf gezien... waarom moeten we altijd zo serieus zijn, dus eigenlijk is zo'n baseballpetje best wel verfrissend.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-10-2008 17:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, mij maakt het ook geen ene reet uit eigenlijk of ze een petje dragen.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com